הוכרז: Casio WSD-F30 – שעון שטח חכם

שעון Casio WSD-F30

קסיו (Casio), יצרנית השעונים הוותיקה, הכריזה על שעון ה-WSD-F30 אשר מצטרף לסדרת PRO TREK החכמה של החברה כשהוא מריץ את מערכת ה-Wear OS של גוגל ומציע עמידות גבוהה יחסית לשעונים חכמים רגילים. השעון יציע חיי סוללה של עד 3 ימים בשימוש רצוף במפות ו-GPS או עד כחודש בשימוש במצב “חיסכון” (Extend Mode).

שעון ה-WSD-F30 החדש ממשיך את דרכם של שעוני ה-WSD-F10, WSD-F20 ו-WSD-F20A תוך שהוא משתפר מדור לדור. דגם ה-F30 החדש מגיע עם תצוגה כפולה בגודל 1.2 אינץ’ המשלבת מסך OLED צבעוני ו-LCD שחור/לבן לשימוש במצב חיסכון בסוללה על מנת להגיע לזמן שימוש של עד כחודש.

השעון יגיע עם מערכת Wear OS העדכנית מבית גוגל כשהוא תומך ב-3 תקני מיקום: GPS (ארה”ב), GLONASS (רוסיה) ו-Michibiki (יפן) לזיהוי מקום מדויק לשימוש עם מפות אשר ניתן להוריד מראש לשעון לשימוש במצב לא מקוון על מנת לחסוך בסוללה.

הדגם החדש שומר על העיצוב המוכר מסדרת שעוני ה-G-Shock המצליחה של החברה ויגיע בצבעים שחור, כחול וכתום עם מימדים קטנים יותר לעומת הדור הקודם, כשהוא צר ב-3.9 מ”מ ודק ב-0.4 מ”מ ובנוסף יגיע עם רצועת שעון גמישה יותר.

מפרט טכני:

  • מערכת ניווט לויינית – GPS, GLONASS ו-Michibiki.
  • מערכת הפעלה – Wear OS של גוגל.
  • תצוגה – 1.2 אינץ’ בעל פאנל OLED ברזולוציית 390×390 ו-LCD.
  • עמידות – תקן MIL-STD-810 של צבא ארה”ב ו-50 מטר במים.
  • משקל – 83 גרם.
  • זמן סוללה – מיום וחצי ועד לחודש בהתאם לשימוש.

שעון ה-WSD-F30 צפוי להיות זמין למכירה בינואר 2019 במחיר של 549 דולר.

בניגוד לשעונים החכמים המיועדים לשימוש היום יומי של משתמשים רגילים, ה-WSD-F30, כמו שאר השעוני בסדרת ה-Pro Trek, הוא גרסה מעודכנת וחכמה של סדרת שעוני ה-G-SHOCK של קסיו המיועדים בעיקר לאנשים הפעילים בשטח וזקוקים לעמידות גבוהה, תוך כדי שהוא שומר על יתרונות השעונים החכמים ומספק עזר ניווטי חשוב בשטח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים