מכשיר ה-Huawei Mate 20 Pro נחשף בתמונות הדמיה חדשות

Huawei Mate 20 Pro Huawei Mate 20 Pro

לאחר שאחיו הקטן צולם ונחשף בתמונות חיות, דגם ה-Mate 20 Pro נותר בעלטה עד לרגע זה. אך לכל דבר יש סוף, והעובדה תקפה גם למסתורין האופף את הדגם המוזכר, כאשר זה מופיעה בתמונה חדשה שנחשפה ברשת החברתית הסינית Weibo. את התמונה הסירה הקהילה, או המשתמש עצמו, אך זה היה מאוחר מידי ומשתמשים נוספים כבר שמרו את התמונה ודאגו להפצתה.

בתמונה המדוברת ניתן להבחין במכשיר ה-Huawei Mate 20 Pro גם בחזיתו וגם בחלקו האחורי, בשעה שזו היא הפעם הראשונה בה אנו רואים חזית מסוג זה, אשר נוגדת את ההדלפות הקודמות. בחלקו הקדמי של הסמארטפון נמצא מגרעת רחבה למדי הכוללת מערך חיישנים רחב, אשר עתיד לשמש לפתיחת המכשיר באמצעות סריקת פנים בכל תנאי תאורה. התמונה סותרת לחלוטין את ההדמיה הקודמת שטענה כי המכשיר יגיע עם מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ ולא בתצורה רחבה כמו דגמי האייפון.

מעבר לכך, נוכל לראות כי המכשיר עשוי זכוכית גם מלפנים וגם מאחור, זאת בזמן שבגבו מערך צילום משולש הממוקם בתוך רכיב ריבועי. בנוסף לפרט זה, הרכיב הריבועי מכיל גם את מבזק ה-LED, כאשר החיישנים עתידים להגיע בתצורה המאפשרת זום אופטי של עד פי 3 וזום היברדי של עד פי 5. יתרה מכך, מערך הצילום אינו צפוי לעבור שינוי דרמטי ממכשיר ה-P20 Pro.

Huawei Mate 20 Pro
Huawei Mate 20 Pro

מתחת למכסה נמצא את מערכת השבבים Kirin 980 שהוכרזה לאחרונה, כשזו מביאה עימה שיפור של עד 20 אחוז בביצועים ועד 40 אחוז בחיסכון בצריכת החשמל. הדגם צפוי להגיע עם שוליים מזעריים למדי בהשוואה למכשיר ה-Huawei P20 Pro ואינו צפוי להגיע עם סורק טביעות אצבע שנראה לעין, או בכלל.

על סדרת ה-Mate 20 תכריז Huawei באירוע שתערוך ב-16 באוקטובר בלונדון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים