מכשיר ה-Xiaomi Mi Mix 3 נחשף בסרטונים ותמונות עדכניות

Xiaomi Mi Mix 3 (תמונה: Weibo) Xiaomi Mi Mix 3 (תמונה: Weibo)

ההכרזה על Xiaomi Mi Mix 3 תתקיים רק בחודש אוקטובר, אך כבר כעת נחשף מכשיר הדגל על ידי לין בין, מנכ”ל החברה. בתמונות ובסרטונים נוכל לראות כי המכשיר עתיד להגיע עם מסך מקצה לקצה, ללא מגרעת בחלקו העליון ובתצורה הדומה לזו של ה-Oppo Find X המציע סליידר נשלף בו ממקומות המצלמות.

בסרטון נוכל לראות כי המשתמש ב-Mi Mix 3 מסוגל לחשוף את הסליידר באופן ממושך, כאשר אין שום מנגנון שמחזיק אותו בפנים או בחוץ. מעבר לכך, ניתן לראות בוידאו שימוש בפעולת החלקה משמאל לימין על מנת לבצע פעולה הנראית כפעולת חזרה לאחור, את זו ראינו כבר בעבר במכשירי החברה.

בחלקו העליון של הסמארטפון אפשר לזהות את אפרכסת השמע, מה שמעיד על כך כי זו לא הוטמעה מתחת למסך כמו במכשיר ה-Vivo NEX S. במעבר למסגרת המכשיר נגלה את כפתור ההדלקה והכיבוי, יחד עם כפתורי ויסות הווליום בצד הימני, זאת בשעה שכפתור נוסף ממוקם בצידה השמאלי של המסגרת ותפקידו אינו ידוע כרגע.

בנוסף לדברים הללו, בתמונה חדשה שפרסם המנכ”ל ניתן לראות כי מכשיר ה-Mi Mix 3 תומך ברשת ה-5G, כשזו מופיעה במחוון בווילון ההתראות. האם המכשיר יתמוך ברשת המוזכרת בעת הכרזתו? לא נוכל לדעת ברגעים אלו, אך במידה ושיאומי תחליט לעשות זאת, הוא יקדים במעט את זמנו.

על מכשיר ה-Xiaomi Mi Mix 3 עתידה להכריז שיאומי במהלך חודש אוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים