גוגל משיקה את Photovine – אפליקציית שיתוף תמונות לאייפון

לאחר המון רעש וצילצולים שיצרה עם גוגל+, משיקה כעת ענקית החיפוש את Photovine, אפליקציית שיתוף תמונות חדשה לאייפון שמציגה קונספט חדש ומעניין לשיתוף תמונות. מה שגרם לנו להרים גבה היא הבחירה של גוגל לפתח את האפליקציה דווקא למכשירי האייפון ולא למערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד, אותה היא מפתחת בעצמה. השיקול הזה נובע ככל הנראה מהידיעה כי לאפל יש שוק חזק של מכשירי אייפון המצלמים מידי יום מליוני תמונות שמועלות לאתרי שיתוף תמונות כאלה ואחרים, שכעת יכולה גוגל לרתום לטובת קידום האפליקציה החדשה שלה.

כפי שציינו, האפליקציה עובדת בקונספט אחר מכל האפליקציות האחרות שבאמצעותן אנו משתפים תמונות. כפי שתוכלו לראות בוידאו הקצר שפרסמה גוגל לא מזמן, השירות החדש מאפשר לנו לצלם תמונה ולקטלג אותה באמצעות כותרת מסוימת שתהיה הנושא של התמונה. פעולה זו בעצם “שותלת” נושא, כעת – כל מי שיראה את הנושא הזה, יוכל להוסיף את התמונה שלו לנושא בכך לגרום לו לצמוח ולגדל עוד ענפים – ככל שיתווספו אליו יותר תמונות. בכדי להוריד את האפליקציה לאייפון או לאייפד, תצטרכו להירשם (ולפחות כרגע) לקבל הזמנה שתישלח אליכם במייל. קחו בחשבון שמספר ההזמנות מוגבל, אז כל הקודם זוכה.

Google Photovine

גוגל, כפי שבוודאי כבר הבנתם, היא הרבה מעבר לענקית חיפוש, גם בתחום המדיה היא מציגה כמה פיתוחים מרשימים כגון שירות פיקאסה המפורסם שמאפשר למליוני אנשים ברחבי העולם להעלות תמונות, לשתף אותן ואף לארגן את כל אלבום התמונות האישי בצורה קלה ונוחה. כמו כן, ניתן לשער כי מטרתה של האפליקציה החדשה של גוגל היא להגדיל את מאגר הנתונים הגרפי שיש לה, מה שיאפשר לה בין היתר לשדרג את תוצאות החיפוש על פי תמונה שהיא מנסה לקדם בתקופה האחרונה באמצעות אפליקציית ה-Google Goggles.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים