מנכ”ל סמסונג מאשר כי החברה תשים דגש גדול יותר על שוק הביניים

שלט לוגו סמסונג צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אם עד היום התרגלנו לקבל מכשירים עם מפרט מפתיע במחיר אפילו יותר מפתיע מהחברות הסיניות בלבד, סמסונג מעוניינת להיכנס גם היא למשחק ולהציע מכשירי ביניים עם פיצ’רים משוק מכשירי הדגל. את הדברים מביא לידינו מנכ”ל החברה Dj Koh, שמאשר כי בכוונתה של סמסונג להציע מכשירים במחירים נוחים עם מפרט ללא פשרות.

תחילה, פותח המנכ”ל בכך שהאסטרטגיה ששימשה את החברה בעבר הייתה להביא את החדשנות וההבדלים המשמעותיים לשוק מכשירי הדגל היקרים, אך כעת היא מעוניינת להביא קודם כל את הרעיונות החדשים לשוק מכשירי הביניים, ורק אחרי שיאומצו שם בהצלחה, יעברו למכשירי הדגל. את הדבר ראינו בחטף עם דגמי ה-Galaxy A8 מוקדם יותר השנה, אלו הציעו זוג מצלמות סלפי בקדמת הסמארטפון, כאשר המכשיר הבא בתור לאמץ את האסטרטגיה החדשה יוכרז בהמשך השנה הנוכחית.

בנוסף לכך, Dj Koh ציין כי החברה מעבירה את הפוקוס לדור המילניום (Millennials). לטענתו של המנכ”ל, הדור המצוין ידוע בכך שאינו מעוניין, או שמא אינו מסוגל, להוציא כמות גדולה של כסף על מכשיר סלולרי, וזה הוא הגורם המרכזי לכך שסמסונג תגרום למכשירי שוק הביניים לבלוט עם טכנולוגיות חדשות.

זמן קצר לאחר הצהרתו של המנכ”ל, מכשיר מסקרן במיוחד הנושא את תג השם SM-A750FN עבר דרך רשות התקשורת הפדרלית, אך לא הותיר שום חותם מלבד מספר הדגם אותו נשא. בהתחשב בכך שמספר הדגם הוא A750, הדבר מצביע על כך שאנו עומדים לראות יורש למכשיר הסמארטפון +Galaxy A8 שנמכר בהצלחה בארצנו, ואם נכניס למשוואה את תאריך הכרזתו הקודם של המכשיר, סביר להניח כי את היורש המדובר נזכה לראות לראשונה במהלך חודש דצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים