הוכרזו: Sony WH-1000XM3 – אוזניות אלחוטיות עם ביטול רעשים אקטיבי

אוזניות 1000XM3 (מקור סוני)

חברת סוני (Sony) הכריזה על גרסה חדשה לאוזניות מבטלות הרעשים האלחוטיות שלה, ה-WH-1000XM3, הגרסה השלישית (Mark 3) של דגם ה-WH-1000X הפופולרי שלה. הדגם החדש מגיע עם עיצוב משופר ושבב סינון רעשים אקטיבי חדש מדגם QN1 המשמש לסינון טוב יותר של רעשי הסביבה ומספק חווית אודיו איכותית ומשופרת בהשוואה לדור הקודם.

דגם ה-1000XM3 מצטרף למשפחת ה-1000X של סוני כשהוא משפר את העיצוב והמשקל של האוזניות, שעומד בדגם החדש על 255 גרם, יחד עם זמן סוללה משופר העומד על 30 שעות בסינון רעשים פעיל ו-38 שעות ללא סינון רעשים. האוזניות מגיעות עם שקע טעינה מסוג USB Type-C, כאשר טעינה מלאה תיקח כ-3 שעות וטעינה בת 10 דקות בלבד אמורה להספיק ל-5 שעות שימוש.

איכות השמע הגבוהה של האוזניות מושגת באמצעות השימוש בדרייברים בגודל 40 מ”מ המשתמשים בחוטי CCAW מנחושת ואלומיניום יחד עם דיאפרגמת LCP (ר”ת Liquid Crystal Polymer) לקבלת אודיו איכותי בטווח תדרים של עד 40kHz, זאת יחד עם שבב סינון הרעשים QN1 החדש המספק ביצועים משופרים של עד פי 4 לעומת הדור הקודם בסינון רעשים המכיל גם מעבד אותות דיגיטלי לאנלוגי (DAC) של 32 ביט לקבלת שמע איכותי וחזק יותר.

אוזניות ה-WH-1000XM3 ימכרו החל מהחודש במחיר של 350 דולר בצבע שחור או כסוף.

ה-1000XM3 של סוני הן דגם העילית של החברה ומגיעות עם תג מחיר גבוה בהתאם, כשהן אמורות להציע למשתמש חווית שמע איכותית תוך כדי סינון רעשי הסביבה המפריעים בזמן שימוש באוזניות רגילות ללא סינון רעשים אקטיבי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים