מכשיר ה-Pocophone F1 מופיע במבחני ביצועים עם אנדרואיד 9 פאי

Pocophone F1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Pocophone F1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שיאומי נמצאת בשלבי הפיתוח האחרונים של גרסתה של אנדרואיד 9 פאי עבור מכשיר ה-Pocophone F1 וזו צצה כעת במבחני ביצועים עדכניים. מכשיר ה-Pocophone F1 אשר מריץ את גרסת מערכת ההפעלה החדשה עבר לאחרונה דרך מבחן הביצועים GeekBench בגרסה 4.3, והותיר אחריו תוצאות ממוצעות.

במבחן הביצועים החד-ליבתי קיבל המכשיר 2046 נקודות, כאשר שאר דגמי הפוקופון המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו מגיעים ל-2400 ואף 2500 נקודות. מעבר לכך, גם הניקוד במבחן הביצועים הרב-ליבתי הוא אינו מהמרשימים שראינו, וזה עומד על 7520, בזמן ששאר הדגמים עם מערכת ההפעלה הקודמת חוצים את רף 9000 הנקודות.

תוצאות מבחן הביצועים של מכשיר הפוקופון עם אנדרואיד 9 (תמונה: GeekBench)
תוצאות מבחן הביצועים של מכשיר הפוקופון עם אנדרואיד 9 (תמונה: GeekBench)

אולם, התוצאות הנמוכות הגיונית למדי ומעידות על העובדה כי המכשיר נמצא רק בגרסת בטא וזו היא אינה גרסה המיועדת להפצה לקהל הרחב. עם זאת, הדבר מעיד על כך שזו היא אינה גרסה מוקדמת מאוד, וייתכן כי משתמשי הפוקופון יקבלו את הבשורה על עדכון האנדרואיד 9 כבר בעתיד הקרוב. למעשה, כבר במועד ההכרזה על המכשיר, הבטיחה החברה כי רוכשי המכשיר יהנו ממערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי במהלך הרבעון הנוכחי.

את הסקירה המלאה למכשיר ה-Pocophone F1 תוכלו לקרוא באתר בקרוב מאוד, כאשר הסקירה הקצרה המספקת הצצה ראשונה למכשיר עלתה לאוויר וזמינה לקריאה כבר ברגעים אלו. בסקירה המהירה ניתן למצוא דוגמאות לתמונות שצולמו מהמכשיר, התרשמות מאיכות השמע ומסקנות ראשוניות מהשימוש הכללי עם מכשיר ה-Pocophone F1 בחיי היום-יום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים