אמזון משיקה סט מוצרים חכמים נרחב בסדרת Echo

Amazon Echo 2018 (תמונה: Amazon) Amazon Echo 2018 (תמונה: Amazon)

ענקית המסחר המקוון אמזון (Amazon) השיקה באירוע מפתיע כמות גדולה של חידושים בתחום הבית החכם מגרסאות חדשות למשפחת ה-Echo של החברה דוגמת ה-Echo Show, Echo Dot ומוצרים חדשים בסדרה כמו ה-Echo Sub ו-Echo Link ועד למוצרים כגון שעון קיר חכם ומיקרוגל ומוצר חדש לרכב.

Echo Dot ו-Echo Plus

רמקול ה-Echo Dot הפופולרי של אמזון מקבל שדרוג עיצובי עם תוספת רשת בד מובנת כשהעיצוב הכללי בעל 4 כפתורי ההפעלה העליונים נשאר זהה, אך הרמקול המובנה ב-Dot מהדור השלישי יהיה כעת חזק ב-70% מדגם ה-Dot מהדור השני תוך שכמות המיקרופונים המובנית לשמיעת המשתמש יורדת מ-7 ל-4 בלבד.

האח הגדול של ה-Dot, ה-Echo Plus בעל הרמקול החזק יותר, מקבל את אותו עדכון עיצובי כמו ה-Dot עם מעטפת בד כשאמזון משפרת את איכות האודיו ומוסיפה לו חיישן טמפרטורה מובנה שיאפשר לאלכסה לדעת את טמפרטורת החדר. שידרוג נוסף ב-Echo Plus היא האפשרות להפעיל את הבית החכם דרך Alexa גם במידה ואין חיבור אינטרנט זמין.

שני רמקולי ה-Echo החדשים שומרים על המחיר של הדגמים כשה-Echo Dot יעלה 50 דולר וה-Echo Plus יעלה 150$. שני הדגמים יהיו זמינים לרכישה בארה”ב דרך אתר אמזון החל מה-11 באוקטובר, כשההזמנה המוקדמת כבר נפתחה.

רמקול Echo Dot (תמונה: Amazon)
רמקול Echo Dot דור 3 (תמונה: Amazon)

Echo Sub, Echo Link ו-Echo Link Amp

בתחום האודיו אנחנו מקבלים מוצר נוסף בדמותו של ה-Echo Sub, סאבוופר בעוצמה של 100W המתחבר לרמקולי ה-Echo האחרים ומאפשר להם לפעול בתצורה של 1.1 עם חיבור לרמקול Echo בודד או 2.1 בחיבור לזוג רמקולים. בניגוד למצב הקיים מדובר על הפעלה כסטריאו מלא ולא בהשמעה של אותו השמע ברמקולים במקביל.

ה-Echo Link ו-Echo Link Amp החדשים הם זוג מתאמי אודיו המאפשרים לחבר כל מערכת אודיו קיימת בצורה אלחוטית להזרמת אודיו, כשדגם ה-Link Amp יכיל מגבר מובנה בעוצמה של 60W.

מחיר ה-Echo Sub יעמוד על 130 דולר עם זמינות מכירה בהמשך החודש, כאשר המחיר של ה-Echo Link ו-Echo Link Amp יעמוד על 200 דולר ו-300 דולר, בהתאמה, ושני המוצרים יהיו זמינים מאוחר יותר השנה.

סאבוופר Echo Sub (תמונה: Amazon)
סאבוופר Echo Sub (תמונה: Amazon)

Echo Input

חידוש מעניין במוצרי ה-Echo הוא ה-Echo Input, מתאם אודיו קטן שיאפשר להפוך כל רמקול לרמקול חכם, להשתמש ב-Alexa ולהזרים אודיו. ה-Echo Input דומה ל-Dot החדש עם מערך מיקרופונים מובנה לשימוש ב-Alexa אך ללא רמקול מובנה.

ה-Echo Input יהיה זמין למכירה מאוחר יותר השנה בארה”ב, אנגליה וגרמניה במחיר של 35 דולר, כשהוא אף צפוי להגיע עם רמקולים מיצרנים שונים כמוצר נלווה.

Echo Show

הרמקול החכם בעל המסך Echo Show מקבל עדכון מהחברה כשמסך המכשיר גדל מ-7 ל-10 אינץ’ עם עיצוב משופר בעל 2 רמקולים אחוריים מובנים עם תוספת תמיכה בצד מיקרוסופט לביצוע שיחות סקייפ (Skype) היישר מה-Echo Show מהדור השני.

בנוסף, ה-Show החדש יאפשר גלישה באינטרנט דרך דפדפן Silk של אמזון או Firefox, מה שיאפשר לעקוף את המגבלה של אי הרצת אתר YouTube עקב הסכסוך בין אמזון וגוגל יחד עם אפשרות להפעלה של הבית החכם גם כשאין חיבור אינטרנט קיים, בדומה ל-Echo Plus החדש.

ה-Echo Show החדש יעלה 230 דולר, כמו הדגם הישן, כשהוא זמין באופן מיידי להזמנה מוקדמת עם משלוחים ראשונים בחודש הבא. 

Amazon Echo Show דור שני (תמונה: Amazon)
Amazon Echo Show דור שני (תמונה: Amazon)

שקע חכם – Amazon Smart Plug

בעוד שקעים חכמים הם מוצר קיים ולא מעט מהם תומכים ב-Alexa, אנו מקבלים עכשיו שקע חכם מבית אמזון עצמה שיאפשר להדליק ולכבות מכשירים חשמליים דרך העוזרת הקולית של החברה. השקע החדש מותאם במיוחד להתקנה פשוטה עם מוצרי ה-Echo של החברה.

השקע החכם זמין למכירה מוקדמת במחיר של 25 דולר עם זמינות החל מהחודש הבא.

Amazon Smart Plut (תמונה: Amazon)
Amazon Smart Plut (תמונה: Amazon)

מוצרי חשמל חכמים

מלבד הרמקולים החכמים ושאר מוצרי האודיו של אמזון החברה משיקה גם שעון “חכם” בשם Echo Wall Clock ומיקרוגל חכם מסדרת מוצרי ה-AmazonBasics של החברה, המדגים את ערכת הפיתוח Alexa Connect Kit של אמזון.

השעון החכם יגיע עם רצועת לדים מובנית להצגת פעילויות קיימות, כשבנוסף השעון יוכל להסתנכרן באופן אוטומטי ולכוון בעצמו את השעה. המיקרוגל יגיע עם יכולת הפעלה קולית באמצעות Alexa ויכיל בנוסף כפתור Dash יעודי להזמנה מהירה של פופקורן.

שעון ה-Echo Wall Clock יהיה זמין מאוחר יותר השנה במחיר של 30 דולר יחד עם המיקרוגל שימכר ב-60 דולר.

שעון Echo Clock (תמונה: Amazon)
שעון Echo Clock (תמונה: Amazon)

ECHO AUTO

אמזון מוציאה את משפחת מוצרי ה-Echo החכמים לדרך עם ה-Echo Auto. המוצר החדש יאפשר לחבר את Alexa לרכב באמצעות חיבור Bluetooth או חיבור AUX, כשהוא מגיע עם תושבת יעודית ללוח המכוונים, מכיל 8 מיקרופונים מובנים לשמיעת המשתמש וישתמש בחיבור של מכשיר הסלולר על מנת לגשת לענן של אמזון ולספק הכוונה בנסיעה בנוסף לאפשרויות הרגילות של Alexa.

ה-Echo Auto יגיע עם תג מחיר של 50 דולר, אך משתמשים מוקדמים יוכלו לרכוש את המכשיר בעלות מופחתת של 25 דולר עם זמינות מאוחר יותר השנה.

Amazon Echo Auto (תמונה: Amazon)
Amazon Echo Auto (תמונה: Amazon)

Fire TV Recast

משפחת מוצרי הוידאו Fire TV a של אמזון מקבלת עדכון גם כן עם ה-Fire TV Recast, מכשיר DVR המאפשר הקלטת תוכן משידורי הטלוויזיה והזרמה שלו ישירות ל-Echo Show, Echo Spot, Fire Tv ואפילו מכשיר הסלולר.

ה-Recast יגיע ב-2 גרסאות, הראשונה בעלת 2 טיונרים מובנים להקלטה של 2 תוכניות במקביל עם כונן קשיח בנפח 500GB ומחיר של 230 דולר וגרסה מתקדמת יותר עם 4 טיונרים מובנים וקשיח 1TB מובנה שיגיע ב-14 לנובמבר במחיר של 280 דולר.

Amazon Fire Tv Recast (תמונה: Amazon)
Amazon Fire Tv Recast (תמונה: Amazon)

בניגוד לאירוע רגיל בו מושק מכשיר או מוצר חדש או מספר מוצרים, אמזון החליטה לבצע לא פחות ממהפכה במוצרים החכמים של החברה על ידי הצגה של כמות שיא של מוצרים, החל מגרסאות מעודכנות של מוצרים קיימים ועד מוצרים חדשים שמאפשרים לאמזון להגיע למקומות חדשים כמו הרכב של המשתמש עם ה-Echo Car או אפילו המיקרוגל שמכין את האוכל ותומך בקבלת פקודות מ-Alexa.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים