הוכרזו: Jaybird Tarah – אוזניות ספורט אלחוטיות עם חיי סוללה של 6 שעות

אוזניות Tarah (מקור Jaybird)

חברת האוזניות Jaybird, השייכת לענקית הציוד לוג’יטק (Logitech), הכריזה על אוזניות ספורט אלחוטיות חדשות בשם Jaybird Tarah שיצטרפו לדגם ה-Jaybird X4 שהוכרזו רק לפני כחודש ויציעו פתרון אודיו איכותי למשתמש הספורטיבי עם עמידות למים בתקן IPX7, זמן סוללה של 6 שעות ומחיר של 449 שקלים.

בדומה לאוזניות האחרות של Jaybird, גם אוזניות ה-Tarah תוכננו בשיתוף ובעבור אתלטים וספורטאים בכל הרמות עם עמידות למים בתקן IPX7, עמידות לזיעה וחיי סוללה של כ-6 שעות שימוש עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת שעה ויותר של שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

עיצוב ה-Tarah דומה מאוד לדגם ה-X4, כשההבדל העיקרי הוא זמן הסוללה העומד על 6 שעות, מול 8 ב-X4, כאשר מתאמי הסיליקון עברו שינוי כש”תפס האוזן” וכיסוי הקצה של האוזניה שולבו ביחידה אחת שמגיעה ב-3 גדלים: קטן, בינוני וגדול.

האוזניות עצמן יגיעו ב-3 צבעים: שחור-צהוב (Black/Flash), כחול-תכלת (Solstice Blue/Glacier) ואפור-ירוק (Nimbus Gray/Jade) כשהמשקל שלהן יעמוד על 13.85 גרם.

אוזניות ה-Tarah החדשות יהיו זמינות למכירה בישראל מחודש אוקטובר הקרוב במחיר של 449 שקלים.

למרות שחברת Jaybird אינה משיקה לרוב דגמים מרובים של אוזניות, ה-Tarah החדשות מגיעות רק כחודש אחרי ה-X4 ונועדו לספק פתרון בתקציב נמוך יותר על מנת למשוך לקוחות נוספים למוצרי החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים