טריילר חדש לספיידרמן: ממד העכביש

מתוך ספיידר-מן: מימד העכביש (תמונה באדיבות פורום פילם)

סוני (Sony) שחררה טריילר חדש לסרט “ספיידרמן: ממד העכביש” (Spider-Man: Into the Spiderverse). למי שלא זוכר, לא מדובר בסרט מצולם חדש על איש העכביש, אלא בסרט אנימציה שזוכה להפצה קולנועית בינלאומית. הטריילר החדש חושף את העלילה המרכזית של הסרט, כדי שסוף כל סוף נדע מה מצפה לנו.

גיבור הסרט הוא לא פיטר פרקר, אלא מיילס מורלס – נער שחור-היספני מניו-יורק של עולם מקביל. גם למיילס, כמו לפיטר, יש כוחות על בעקבות עקיצה של עכביש רדיואקטיבי. אלא שכמו שאנחנו זוכרים מהטריילרים והטיזרים הקודמים, גם פיטר פרקר יופיע בסרט – כמו גם גוון סטייסי, בגרסתה העכבישית.

מתוך ספיידר-מן: מימד העכביש (תמונה באדיבות פורום פילם)
מתוך ספיידר-מן: מימד העכביש (תמונה באדיבות פורום פילם)

הסיבה להופעה של שלושה (ואף יותר) עכבישים שונים, היא מאיץ חלקיקים. מאיץ החלקיקים גרם למספר עולמות שונים להיפגש, מה שמחייב מספר אנשי-עכביש שונים לעבוד יחד. במרכז הסיפור נמצא מיילס, כיוון שהעולם שלו נמצא במרכז הבלאגן.

בתור המבוגר התורן, פיטר יצטרך לאמן את מיילס וגוון הצעירים, ולאחד את כל העכבישים יחד מאחורי מיילס – ולהציל את העולמות כולם. מי שאחראי להפעלת מאיץ החלקיקים הוא ווילסון פיסק, הידוע גם כקינגפין, נבל ותיק של ספיידרמן. את פיסק ידובב לייב שרייבר (Liev Schreiber) מ”ריי דונובן”. בסרט יופיעו נבלים נוספים, אבל נדמה שפיסק יהיה הנבל המרכזי.

“ספיידרמן: ממד העכביש” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-13 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים