משחק תפקידים חדש של הארי פוטר נמצא בפיתוח, סרטון ראשון הודלף

נראה כי משחק תפקידים חדש המתרחש בעולם “הארי פוטר” נמצא בפיתוח כבר זמן מה. המשחק, שעדיין לא נחשף, מסתמן כמשחק תפקידים באורך מלא מגוף שלישי, באיכות הפקה גבוהה. המשחק הודלף לאחר שהוצג לצופים אקראיים, כחלק ממחקר שיווקי שמטרתו היתה לבחון את תגובת הצופה לתוכן המוצג, כך נמסר. שמות אפשריים של המשחק הינם “Harry Potter Magic Awakened” ו-“Harry Potter Magic Forever”.

הסרטון שהודלף נראה מרשים מבחינה ויזואלית ומציג נופים מוכרים מהוגוורטס, כמו חדר האוכל הגדול. ניתן לראות מערכת לבניה והתאמה אישית של הדמות, סיורים מגוף שלישי בנופים מיוערים, עיירות, שבילי הרים, מערות וכן הלאה. אחד הדברים הבולטים בסרטון הוא הכישופים שניתן להטיל, בין אם כחלק מהסיפור, או במהלך קרבות. כפתורי קיצור לכישופים מופיעים בקצה המסך. נראה כי ניתן להטיל כישופים “בלתי נסלחים” שגורמים גם למוות.

לצד הסרטון פורסם גם טקסט שיווקי, המזכיר תפאורה בסגנון המאה ה-19. לפי הטקסט, במשחק יככב נער בשנה החמישית, שמצטרף להוגוורטס כתלמיד מתקדם בשלב מאוחר. יהיה ניתן “לקלל” קוסמים אפלים וגובלינים, לבחור מבין שמונה סוגים שונים של דמויות, ולפעול באופן מוסרי או מרושע. נראה כי מדובר במשחק מעט בוגר יותר ממשחקי הארי פוטר הישנים, שראו אור בשנות האלפיים המוקדמות.

לאחר ההדלפה גורמים בתעשיית המשחקים אישרו כי הפרויקט אכן אמיתי. בתחילה עלתה ההשערה כי הסטודיו Rocksteady (משחקי באטמן) עומד מאחורי המשחק החדש, אולם השערה זו נפסלה על ידי גורמים המכירים את המשחק הבא של הסטודיו, ומאשרים כי לא מדובר בהארי פוטר. ייתכן ו-Avalanche Software, סטודיו שנקנה לפני זמן מה על ידי Warner Bros, עומד מאחורי המשחק (לא להתבלבל עם Avalanche Studios השוודים, יוצרי Just Cause).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים