גוגל חושפת אוזניות Pixel USB-C ו-Chromecast חדש

אוזניות Google Pixel USB-C (מקור גוגל) אוזניות Google Pixel USB-C (מקור גוגל)

כחלק מאירוע ה-Made by Google השנתי של גוגל שנערך אמש (ג’, 9.10) הכריזה החברה על אוזניות Google Pixel USB-C Earbuds בעלות חיבור USB-C וגרסה חדשה למזרים המדיה Chromecast של החברה, המצטרפים להכרזות של מכשירי ה-Pixel 3 ו-Pixel 3 XL, מסך Home Hub החכם וטאבלט ה-Pixel Slate.

Google Pixel USB-C Earbuds

אוזניות ה-Pixel USB-C החדשות של גוגל מגיעות בצבע לבן ויחד עם חיבור USB Type-C, כמתבקש מהשם שלהן, ומעניקות ממשק מורחב בעבור ה-Google Assistant:

  • לחיצה ארוכה על הכפתור הראשי תפעיל את ה-Google Assistant.
  • לחיצה ארוכה על כפתור הגברת הווליום תשמיע את ההתראות ממכשיר הסלולר.
  • התאמה לתוכנת התרגום Google Translate המאפשרת להשתמש באוזניות על מנת לתרגם שיחות ביותר מ-40 שפות שונות.

אוזניות ה-Google Pixel USB-C מוצעות במחיר של 30 דולר והן צפויות להיות זמינות למכירה מאוחר יותר במהלך החודש.

אוזניות Google Pixel USB-C (מקור גוגל)
אוזניות Google Pixel USB-C (מקור גוגל)

Chromecast

מזרים ה-Chromecast של גוגל מקבל עדכון באירוע ההשקה כשהדור השלישי והחדש שלו מקבל עדכון עיצובי ושיפורים מתחת למכסה המנוע. ה-Chromecast החדש מהיר ב-15% מהדגם הקודם, מה שמאפשר לו לתמוך בהצגת וידאו ב-60FPS ברזולוציית 1080P. משתמשים המעוניינים בוידאו 4K יצטרכו להשתמש בדגם ה-Chromecast Ultra הוותיק יותר.

דגם ה-Chromecast החדש מגיע במחיר של 35 דולר. 

מזרים ה-Chromecast החדש (מקור גוגל)
מזרים ה-Chromecast החדש (מקור גוגל)

בעוד ה-Chromecast לא מחדש הרבה מעבר לתמיכה בוידאו 60FPS, האוזניות החדשות של גוגל הן פתרון זול יחסי במחיר של 30 דולר בעבור אוזניות עם חיבור USB-C, כשהן עובדות בצורה טובה יותר עם ממשק ה-Google Assistant של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים