שיאומי מכריזה על סטרימר ה-Mi Box S

Mi Box S (מקור שיאומי) Mi Box S (מקור שיאומי)

בזמן שכולם היו ממוקדים באירוע ההכרזה של גוגל (Google) אתמול, חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה בצורה שקטה על סטרימר ה- Mi Box S לשוק האמריקאי והבינלאומי שימשיך את דרכו של ה-Mi Box הפופולרי עם עיצוב מחודש ושלט חדש המאפשר גישה נוחה לנטפליקס ו-Google Assistant.

הסטרימר החדש של שיאומי נחשף בצורה חלקית כבר בחודש הקודם כשהוא מתבסס על ה-Mi Box 4 הסיני, בדומה לדגם ה-Mi Box המתבסס על דגם ה-Mi Box 3 הסיני. הסטרימר החדש יגיע עם מערכת השבבים Amlogic S905X הכוללת מעבד בעל ארבע ליבות, זיכרון 2GB RAM ו-8GB אחסון יחד עם תמיכה בהצגת וידאו 4K HDR בעד 60FPS ואודיו Dolby DTS.

ההבדל הגדול בין ה-Mi Box 4 הסיני ל-Mi Box S החדש מתבטא בשימוש במערכת אנדרואיד TV בגרסת Oreo 8.1 בעלת שירותי גוגל מובנים, כשהשלט קיבל את השדרוג הגדול ביותר עם 3 כפתורים חדשים: כפתור נטפליקס (Netflix) יעודי, כפתור Live TV להצגת שידורים חיים וכפתור Google Assistant יעודי.

ה-Mi Box S החדש יהיה זמין למכירה בארה”ב החל מה-19.10 כשהמחיר שלו יעמוד על 60 דולר.

Mi Box S (מקור שיאומי)
Mi Box S (מקור שיאומי)

בעוד הסטרימר החדש לא מעדכן הרבה בצד החומרתי, ההבדל הגדול הוא השלט שיאפשר שימוש קל יותר למשתמשים רבים ודרך קלה יותר לעבוד עם הסטרימר בזכות ה-Google Assistant.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים