שעון ה-Huawei Watch GT לא יריץ את מערכת ההפעלה Wear OS 

Huawei GT (תמונה: WinFuture) Huawei GT (תמונה: WinFuture)

לאחר שמפרטו הכמעט מלא של השעון החכם מבית וואווי, ה-Huawei Watch GTדלף לרשת, דיווחים חדשים טוענים כי המוצר הלביש יגיע ללא מערכת ההפעלה Wear OS הפופולרית מבית גוגל, ואת זו תחליף מערכת הפעלה עצמאית מבית היצרנית הסינית עצמה. הדיווח מגיע מטעם אתר הטכנולוגיה WinFuture, אשר טוען גם כי השעון אינו יגיע עם מערכת השבבים החדשה מבית קוואלקום.

את ה-Qualcomm Snapdragon 3100 תחליף מערכת על-שבב המשלבת ליבות מסוג ARM Cortex-M4 הניחנת בצריכת חשמל נמוכה ותביא לכך ששעון ה-Huawei Watch GT ייהנה מחיי סוללה ארוכים במיוחד. עוד בנוגע לסוללה אנו יודעים כי הקיבולת המוצעת תהיה 420 מיליאמפר/שעה, וזו תספק 14 ימי שימוש רגילים או 20 שעות עבודה בשימוש בניווט באמצעות ה-GPS.

עוד בחלקה הטכנית של השעון נוכל למצוא מסך בגודל 1.4 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED וברזולוציה של 454 על 454 פיקסלים. בזכות מסך ה-AMOLED יהיה ניתן להשתמש בפונקציית המסך הדולק התמיד, אך זו תצמצם את חיי הסוללה ל-7 ימי שימוש. את השעון העדכני מתאימה וואווי גם לפעילויות ספורטיביות, וזה מגיע עם עמידות בפני מים בתקן 5ATM המציע עמידות בפני מים עד לעומק של 50 מטרים.

על מנת למדוד את קצב הלב תוכלו להשתמש בחיישן אופטי המיועד לכך ומשולב בשעון, כאשר האחרון מגיע גם עם מצפן, ג’יירוסקופ ומד גובה. עוד בגזרה הספורטיבית נמצא הצעת תוכניות אימון בזמן אמת, מידע מפורט על אימונים ומעקב אחרי פעולות ספורטיביות שונות כמו הליכה, שחייה, ריצה, טיפוס ורכיבה.

מחירו של השעון עתיד לעמוד על כ-1000 שקלים וזה יושק בישראל בחודש נובמבר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים