הוכרז: Samsung Galaxy A9 – עם 4 מצלמות בגב המכשיר

Galaxy A9 (תמונה: Samsung) Galaxy A9 (תמונה: Samsung)

סמסונג אלקטרוניקס חשפה היום (ה’, 11.10) באופן רשמי את ה-Galaxy A9, מכשיר הפרימיום שלה עבור שוק הביניים, המשלב לראשונה עבור החברה ובכלל מערך צילום הכולל ארבעה חיישנים בגבו של הסמארטפון. הדגם החדש משלב מסך ענק לצד זיכרון פעולה (RAM) מורחב ורכיב אחסון מובנה בנפח מרשים ומשלב את עיצוב הפרימיום אותו הורגלנו לראות בסדרת ה-Galaxy A גם בשנים קודמות, ויחד עם גב זכוכית המעוצב עם קימורים משני צידיו.

4 מצלמות וסלפי ב-24 מגה-פיקסל

גולת הכותרת בגלקסי A9 החדש של סמסונג לשנת 2018 הינו מערך הצילום, זה כולל ארבעה חיישנים שונים המאפשרים לתפוס תמונות ברזולוציה גבוהה, בזווית רחבה ועם אפשרות לביצוע זום אופטי ללא פגיעה באיכות התמונה.

ארבע המצלמות שמשלבת סמסונג בדגם החדש כוללים:

  • מצלמה ראשית בעלת חיישן 24 מגה-פיקסל עם תמיכה בפוקוס אוטומטי ומפתח צמצם f/1.7.
  • מצלמה בעלת עדשת טלפוטו עם חיישן 10 מגה-פיקסל ואפשרות לביצוע זום אופטי של עד פי 2 ללא פגיעה באיכות התמונה. גם כאן נמצא תמיכה בפוקוס אוטומטי ומפתח צמצם f/2.4.
  • מצלמה בעלת זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות עם חיישן 8 מגה-פיקסל בעל מפתח צמצם f/2.4.
  • מצלמת עומק בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.2 המאפשרת להחיל אפקט טשטוש סביב המצולמים לצורך התמקדות טובה יותר בהם.

המצלמות החדשות המגיעות בגבו של ה-Galaxy A9 מאפשרות גם זיהוי חכם של האובייקטים המצולמים לשם התאמת הגדרות הצילום אליהם לשם יצירת התמונה הטובה ביותר בכל פעם.

Galaxy A9 ו-Galaxy A7 (תמונה: Samsung)
Galaxy A9 ו-Galaxy A7 (תמונה: Samsung)

בחלקו הקדמי של המכשיר נוכל למצוא מצלמת סלפי בעלת חיישן עתיר פיקסלים המסתכם ב-24 מגה-פיקסל ומציע מפתח צמצם f/2.0.

יותר מהכל

בדומה לפועלה בשנה שעברה עם דגמי ה-Galaxy A8, כך פועלת סמסונג גם השנה עם דגם ה-Galaxy A9, ומספקת רכיבי זיכרון גדולים וסוללה תואמת על מנת לספק את כל הדרישות עבור קהל היעד הצעיר שלה למכשיר.

מסך המכשיר מגיע בגודל 6.3 אינץ’ עם פאנל Super AMOLED ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 1080×2220 פיקסלים.

Galaxy A9 (תמונה: Samsung)
Galaxy A9 (תמונה: Samsung)

מתחת למכסה המנוע נוכל למצוא מעבד בעל 4 ליבות בתדר 2.2GHz לצד 4 ליבות חסכוניות הפועלות בתדר 1.8GHz, כאשר בצד זיכרון הפעולה (RAM) משלבת החברה במכשיר אפשרויות לגרסאות עם 6 או 8 גיגה-בייט ויחד עם רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט ותמיכה בהרחבת זיכרון האחסון עד ל-512 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס MicroSD. הסוללה המגיעה יחד עם הגלקסי A9 תהא בקיבולת 3,800mAh.

את המכשיר החדש תשיק סמסונג בשלושה צבעים: שחור, כחול וורוד וזה יגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו. דגם ה-Galaxy A9 יהיה זמין לרכישה החל מחודש נובמבר באירופה ובמחיר של 599 אירו (כ-2,500 שקלים). הדגם החדש יושק גם בישראל במהלך חודש נובמבר, אך בשלב זה לא נמסרו נתונים אודות מועד השקתו המדויק או מחירו בשוק המקומי בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים