דיווח: לנובו משתפת פעולה עם LG להשקת טאבלט מתקפל בגודל 13 אינץ’ 

מסך מתקפל מבית LG Display מסך מתקפל מבית LG Display

דיווחי שנת 2018 ממשיכים למתוח את גבולות הסטנדרט המוכר בתעשייה, ונראה כי לנובו עומדת לקחת חלק מרכזי בעשייה בשנה הבאה. דיווח חדש המגיע אלינו מאתר הטכנולוגיה ETNews, טוען כי לנובו משתפת פעולה עם חברת LG על מנת לייצר מסכי 13 אינץ’ אשר ניתנים לקיפול ממושך, זאת כאשר רוב החברות מתמקדות בסמארטפונים מתקפלים.

כאמור, LG ולנובו מעוניינות להכניס לשוק טאבלט מתקפל, וטוענות כי זו היא דרך יותר טבעית ושימושית מאשר סמארטפון מתקפל. הטענה מגובה על ידי כך שבמידה ותקפלו מסך 13 אינץ’ ליחס תצוגה של 16 על 9, תקבלו מסך בגודל 8 אינץ’. בהתאם, במידה ותקפלו את מסכי ה-7 אינץ’ אשר עתידים להיכנס כסמארטפונים בשוק, תקבלו מסך בגודל 4-5 אינץ’ כך שהדבר נוח לשימוש אך מעט מתחת לממוצע אל מול הסמארטפונים של היום, שגודל המסך שלהם כבר עולה על 6 אינץ’.

גורם רשמי בתעשייה אמר לאתר כי:

אנחנו יודעים כי LG מפתחת מסכי 13 אינץ’ מתקפלים, וחתמה על הסכם חיסיון עם חברת Lenovo

לדברים האלו הוסיף הגורם ש:

תהליך הפיתוח הרשמי (של המסכים) כבר החל, ואנחנו מתכננים לספק אותם (ל-Lenovo) בחציה השני של השנה הבאה.

מעבר לכך, גם LG הגיבה לנושא בטענה ש:

בהתחשב ברמת העמידות והשמישות של תעשיית המסכים, סגנון טאבלט או מחשב נייד יתאימו יותר למסכים מתקפלים.

בצד התחרותי, סמסונג ממשיכה להתמקד במכשיר המתקפל עליו היא צפויה לחשוף מידע כבר בחודש הבא במסגרת תערוכת המפתחים אותה תקיים. הסמארטפון עתיד להיחשף בתחילת השנה הבאה בתערוכת CES או MWC בין החודשים ינואר למרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים