הוכרז: Meizu Note 8 – עם מבנה מתכתי, מערך צילום כפול ומחיר אטרקטיבי 

Meizu Note 8 (תמונה: Meizu) Meizu Note 8 (תמונה: Meizu)

בהכרזה שקטה שהתקיימה לאחרונה הכריזה מייזו (Meizu) על מכשיר שוק ביניים חדש הנקרא Meizu Note 8, זה מהווה אלטרנטיבה לדגם ה-Meizu X8. בקרביו של המכשיר שילבה החברה מערכת שבבים אותה אנחנו לא רואים לעתים קרובות במכשירים, זאת בנוסף למערך צילום כפול ומיטב הפיצ’רים האחרונים.

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2160 על 1080 וצפיפות העומדת על 403 פיקסלים לאינץ’ עם רמת הניגודיות אשר מסתכמת ב-1500:1.

מערך הצילום של ה-Meizu Note 8 מכיל זוג חיישני 12 ו-5 מגה פיקסל, כאשר מפתח הצמצם של החיישן הראשי עומד על f/1.9 וזה מגיע עם תמיכה בגודל פיקסלים של 1.4µm ופוקוס בטכנולוגיית Dual Pixel. חיישן ה-5 מגה פיקסל הינו חיישן למדידת עומק בלבד, אך מייזו בוחרת שלא לפרט עליו. בחזרה לקדמת המכשיר נוכל לראות את מצלמת הסלפי, אשר מציעה חיישן 8 מגה פיקסל ומגיעה עם מפתח צמצם של f/2.0, זאת יחד עם תמיכה בזיהוי פנים.

Meizu Note 8 (תמונה: Meizu)
Meizu Note 8 (תמונה: Meizu)

גזרת הביצועים מתוחזקת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 632 שנחשפה ביוני האחרון, אשר נדמה כי זו מהווה שילוב סביר בין דגם ה-Snapdragon 660 ל-Snapdragon 450. מערך המעבד כולל ארבע ליבות Cortex-A73 בתדר מרבי של 1.8 גיגה-הרץ, בנוסף לארבע ליבות מסוג Cortex-A53 הפועמות בתדר זהה. המאיץ הגרפי המתפקד מאחורי הקלעים הינו ה-Adreno 506 אשר לקוח ממערכת השבבים Snapdragon 450.

חלקת ריבוי המשימות מתפקדת באמצעות 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), יחד עם 64 גיגה-בייט של נפח אחסון. ממשק המשתמש Flyme OS רץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו, בשעה שסוללת 3600 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה דרך מחבר microUSB מריצה את שניהם. שאר הפיצ’רים כוללים תמיכה בבלוטות’ בגרסה 4.2, סורק טביעות אצבע בגב המכשיר, מבנה מתכתי ועובי של 7.9 מ”מ.

את ה-Meizu Note 8 ניתן לרכוש בהזמנה מוקדמת בסין תמורת כ-185 דולרים, בעוד שההזמנות הישירות יחלו ב-1 בנובמבר. המכשיר החדש מגיע בצבעים ורוד, כחול, שחור ואדום. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים