סדרת ה-Asus ZenFone 6 דולפת לרשת בתמונות חדשות ומגיעה עם מצלמה מתחת למסך 

Asus ZenFone 6 (תמונה: GizmoChina) Asus ZenFone 6 (תמונה: GizmoChina)

על פי ההדלפות האחרונות אשר חורכות את רחבי הרשת, נדמה כי שנת 2019 עומדת להציג בפנינו שלל סמארטפונים בעלי מצלמות נגלות הנמצאות כנקודה שחורה על המסך. מעבר לכך, כבר ברגעים אלו ניתן לומר כי אסוס וסמסונג בוחנות את האפשרויות העומדות בפניהן, ועדויות חיות למכשיריה של אסוס ניתן למצוא בתמונות החדשות.

בתמונה הראשונה ניתן לראות אב טיפוס של מכשיר ה-ZenFone 6 מונח על יד דגם ה-ZenFone 5Z. מסכו של הזנפון החדש מציע מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין, בזמן שרק חלקו התחתון בעל שול הניתן להבחנה באופן חד משמעי. החלק המעניין נחשף ברגע שמסתכלים בחלקו העליון של הסמארטפון, שם נוכל למצוא מצלמת סלפי הממוקמת על גבי המסך בתור נקודה המופיעה בחלקו השמאלי והעליון.

Asus ZenFone 6 (תמונה: GizmoChina)
Asus ZenFone 6 (תמונה: GizmoChina)

במכשיר זה נוכל להבחין בקיומם של מחבר מסוג USB Type-C, שקע אוזניות ורמקול הפונה מטה. במעבר לתמונה השנייה ניתן לראות זוג מכשירים בעלי נקודת מצלמה זהה, אך זו ממוקמת יותר קרוב לשול העליון של המכשיר ולמעשה משתלבת איתו. אומנם, המראה אינו יוצר מבנה סימטרי במיוחד ודי לא נוח לעין.

בתמונה השלישית נחשף גבו של ה-ZenFone 6, וזה מגיע עם מערך צילום משולש, אשר נבנה בתצורה מאונכת כששלוש העדשות ממוקמות באותו המודול. זוג העדשות העליונות כוללות פס כסוף הסובב אותן, אך העדשה השלישית מגיעה עם פס בצבע אדום, בחירה שיכולה להתברר כעיצובית או כזו שבאה על מנת להדגיש פיצ’ר ייחודי. יחד עם מערך הצילום ניתן למצוא גם את מבזק ה-LED וסורק טביעות האצבע.

אב טיפוס נוסף נגלה אלינו באחת מהתמונות, אך זה אינו מגיע עם נקודת מצלמה צפה על גבי המסך אלא עם מגרעת ‘טיפת מים’ המשתלבת עם שולו העליון. מגרעות מסוג זה אינן זרות לנו, וראינו אותן בשלל מכשירי Vivo ובמכשיר ה-OnePlus 6T אשר צפוי לראות אור בקרוב. שולו התחתון של מכשיר זה לא הצטמצם ונותר באותו הגודל של הסמארטפונים הניסיוניים השונים.

התמונה המסקרנת האחרונה בסדרה כוללת זוג מכשירים המשוערים להיכלל בסדרת ה-ZenFone 6, אך אינם מתחרים על עיצובו של מכשיר הדגל ואלו צפויים להיכלל כמכשירים המיועדים לשוק הביניים או לשוק הנמוך. בגבם ניתן לראות זוג מצלמות ‘בלבד’, גב ללא עיטור המחזיר אור בצורה אלכסונית וסורק טביעות אצבע הממוקם מתחת למערך הצילום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים