שעון הכושר העמיד Garmin Instinct מגיע לישראל

שעון Garmin Instinct (מקור גרמין) שעון Garmin Instinct (מקור גרמין)

יבואנית מוצרי חברת גרמין (Garmin) בישראל, חברת רונלייט דיגיטל, השיקה בארץ את ה-Garmin Instinct, שעון כושר עמיד במיוחד עם תמיכה במערכות ניווט מרובות וזמן סוללה של עד שבועיים.

שעון ה-Garmin Instinct נועד לעמוד בתנאי שטח קשים כשהוא עומד בתקן MIL-STD-810G של הצבא האמריקאי לעמידות בחום, זעזועים ומים (עד 100 מטרים) עם גוף עשוי פולימר מחוזק וזכוכית שעברה טיפול כימי לעמידות מוגברת נגד שריטות.

ה-Instinct משתמש במסך מונוכרום “מחזיר אור” (transflective memory-in-pixel) המזכיר שעונים דיגיטליים ישנים ומאפשר תצוגה ברורה גם בשמש ישירה, כשהוא שוקל 52 גרם בלבד ותומך ב-3 מערכות ניווט לוויני (GPS, GLONASS ,Galileo) ומגיע עם מצפן מובנה בעל שלושה צירים ומד גובה מובנה.

מבחינת חיי סוללה השעון מציע עד 14 ימים במצב שעון חכם, 16 שעות במצב GPS עם מעקב מיקום רציף ועד 40 שעות מעקב במצב חיסכון UltraTrac, כשהחיסרון היחיד של השעון לשוק הישראלי הוא חוסר תמיכה בשפה העברית.

ה-Garmin Instinct זמין למכירה בארץ במחיר מומלץ של 1700 שקלים ומגיע בצבעים שחור (Graphite), לבן (Tundra) או כתום (Flame Red), כשבנוסף ניתן לקנות אותו במחיר של 1380 שקלים באתר KSP.

השעון החדש של גרמין נועד בעיקר למשתמשים הדורשים עמידות מוגברת מהשעון שלהם ומשתמשים בו בסביבה בה שעונים רגילים עלולים לא לשרוד לאורך זמן תוך כדי שהוא מציע תכונות מתקדמות למשתמש למעקב GPS ושימושי ספורט נוספים, החיסרון הגדול, כאמור, היא חוסר התמיכה בעברית לשוק המקומי, תכונה הקיימת בדגמים אחרים של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים