הוכרז: Razer Panthera Evo – בקר ארקייד ל-PlayStation 4

Razer Panthera Evo

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות מוצרי הגיימינג המוכרות בעולם, הכריזה על ה-Panthera Evo, גרסה חדשה לבקר הארקייד של החברה ל-PS4 המשדרג את בקר ה-Panthera הקודם ומספק חווית ארקיד איכותית למשתמש.

בניגוד לבקרי המשחק הרגילים של ה-PS4, ה-Panthera Evo הוא בקר ארקייד המדמה את מכונות הארקייד משנות השמונים. הבקר מיועד עבור קהילת משחקי הלחימה FGC (ר”ת Fighting Game Community) ופותח בשיתוף פעולה עם שחקני הקהילה, בה נעשה שימוש בבקרים אלו בעבור משחקי ארקייד .

בקר Panthera Evo (מקור Razer)
בקר Panthera Evo (מקור Razer)

גרסת ה-EVO החדשה של בקר ה-Panthera מציעה שדרוג לכפתורי הבקר עם 8 כפתורי Razer מכניים בתצורת Vewlix יחד עם ג’ויסטיק Sanwa ותוספת חיבור אוזניות מובנה, מבנה הבקר עצמו עבר שיפור מהגרסה הקודמת ומאפשר התאמה פשוטה של הגרפיקה הקדמית של הבקר על ידי המשתמש כשהמשקל הכולל של הבקר מגיע לכ-2.1 ק”ג.

בקר ה-Panthera Evo יהיה זמין למכירה החודש במחיר של 200 דולר.

עם תג מחיר של 200 דולר ומשקל של למעלה מ-2 ק”ג זהו לא הבקר לשחקן הממוצע, אלא בקר נישתי בעבור קהילת שחקני הארקייד המשתמשים באופן בלעדי בסוגי בקרים אלו. בניגוד לשלטים הרגילים שאפשר למצוא היום בקונסולות השונות, רייזר הצליחה לשלב בין הטכנולוגיה החדישה מעולם המחשוב לתחום משחקי הארקייד ולספק פתרון איכותי לשחקני הארקייד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים