דיווח: סמסונג תוותר על סורק הקשתית בסדרת ה-Galaxy S10

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

גזרת ההדלפות ממשיכה להתגבש וככל שאנחנו מתקרבים למועד ההכרזה הצפוי לסדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, הדלפות נוספות צצות וטוענות כי סמסונג עומדת לוותר על סורק הקשתית עת תציג את סדרת ה-Galaxy S10. סדרת הסמארטפונים החדשה עתידה להגיע עם מספר חידושים נוספים, אך העלמת הסורק הפופולרי במכשירי הדגל של החברה הוא צעד שלא עלה על פני השטח עד כה.

סורק הקשתית מלווה את סמסונג מאז מכשיר ה-Galaxy Note 7, אשר סיים את חייו עם טעם מר אך זכה לגרסה מוגבלת בשם Galaxy Note FE בשלב מאוחר יותר. לאחר מכן ראינו את הסורק בתפוצה גלובלית עם דגמי ה-Galaxy S8, אך אלו הגיעו גם עם סורק טביעות אצבע בחלקם האחורי. בהמשך הסדרה, גם מכשירי ה-Galaxy S9 עקבו אחרי קודמם ושילבו גם הם את סורק הקשתית וגם את האפשרות לפתיחה באמצעות טביעת אצבע. על פי הדיווח האחרון, נראה כי סמסונג מותירה מקום רק לאחד מהם בסדרת ה-Galaxy S10.

אירוע ההכרזה בסין (תמונה: Ice Universe)
אירוע ההכרזה בסין (תמונה: Ice Universe)

הדיווח החדש תומך בהדלפות הקודמות, אשר טענו כי סמסונג עומדת להטמיע סורק טביעות אצבע מתחת למסך בסדרה החדשה. אומנם, עד כה לא ידענו שזו תהיה הדרך הראשית לפתיחת המכשיר. מהלך שכזה מצד סמסונג עשוי להעיד על ביטחון ברמת האבטחה של הסורק אותו היא עומדת לשלב, יחד עם רמת ביטחון גבוהה גם בביצועיו ובמהירות התגובה הכללית.

רמז רשמי מצד סמסונג צץ לאחרונה ברשת מצידו המדליף הפופולרי Ice Universe, כאשר זה העלה תמונה מתוך אירוע אותו קיימה החברה ושם הציגה את הדרך בה היא עומדת להיפטר מהמגרעת ולהטמיע את סורק טביעות האצבע מתחת לפאנל התצוגה. בנוסף לכך, גם אפרכסת השמע אינה צפויה להופיע במכשירי ה-Galaxy S10, עקב כך שאלו יגיעו עם טכנולוגיית SoD (ר”ת Sound on Screen) אותה ראינו במכשירים נטולי שוליים אחרים כדוגמת ה-Vivo Nex S.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים