הודלף: זה ה-Nokia 9 עם חמש מצלמות בגבו

Nokia 9 (תמונה: 91mobiles) Nokia 9 (תמונה: 91mobiles)

אם לרגע הספקנו לתהות מדוע יש 3 מצלמות במכשירי וואווי (Huawei) החדשים ו-4 מצלמות ב-Galaxy A9 של סמסונג ולמה זה טוב, נוקיה מתכננת לקחת את הנושא שני צעדים קדימה ועומדת בפני הכרזה על מכשיר עם חמש מצלמות בגבו. תפקידה של כל עדשה במערך המוזכר אינו ידוע, אך השערות ותיאוריות כאלה ואחרות החלו לצוץ ברשת, לצד חשיפת המבנה הסופי של המכשיר ועיצובו.

בחזיתו של הנוקיה 9 נמצא מסך בגודל 5.9 אינץ’, ללא מגרעת בחלקו העליון, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג OLED וביחס תצוגה של 18 על 9. הנוקיה 9 אינו כולל מסך נטול שוליים, אלא מגיע עם שוליים בחזיתו המזכירים את העיצובים מפתיחת השנה הנוכחית ומכשירים קודמים של החברה. בשולו העליון נוכל לזהות את לוגו החברה, מצלמת הסלפי, חיישן הקרבה ואפרכסת השמע.

אומנם, החלק המסקרן של הסמארטפון מתחיל בגבו ולא בחזיתו. בחלקו האחורי נגלה כי נוקיה שילבה 5 מצלמות שונות, אשר מגיעות יחד עם מבזק LED ורכיב הנדמה כפוקוס לייזר. בין המצלמות ניתן להבחין במיתוג של חברת ZEISS המספקת לנוקיה את העדשות. ברגעים אלו ניתן רק לשער כי העדשה הראשית תספק צילומים רגילים בצבעי RGB, והעדשה הנוספת תאפשר זום אופטי של עד פי 2, זאת בזמן שהמצלמה השלישית תצלם בזווית רחבה, המצלמה הרביעית תתפקד כמצלמת עומק והמצלמה החמישית תספק זום אופטי נוסף.

בגזרת המפרט הטכני נמצא כי מידותיו של המכשיר עומדות על 155 מילימטרים לאורך, 75 מילימטרים לרוחב ו-7.9 מילימטרים המסמלים את עוביו. מתחת למכסה המנוע מתגלה מערכת השבבים Snapdragon 845, יחד עם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון. הסוללה המריצה את הפעולות מאחורי הקלעים מגיעה בקיבולת של 4150 מיליאמפר/שעה ונטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C.

Nokia 9 (תמונה: 91mobiles)
Nokia 9 (תמונה: 91mobiles)

מבנה המכשיר כולל זכוכית שטוחה בחזיתו, יחד עם מסגרת אלומיניום הכוללת 3 מיקרופונים וזוג גרילים לרמקולים, כאשר הנוקיה 9 צפוי לקבל עמידות בפני מים גם כן. בגבו של המכשיר מככבת זכוכית הקמורה משני צדדיה, כאשר פסי האנטנה מקיפים את הסמארטפון כמעט מכל צדדיו. מעבר לכך, ייתכן כי נוקיה תחליט לשלב במכשיר החדש מעבד ייעודי לעיבוד התמונה, בדומה לזה שקיים במכשירי הפיקסל החדשים ובמכשירים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים