מסתמן: PUBG יגיע ל-PlayStation 4 בחודש הבא

אי שם בצילו האדיר של פורטנייט, שמאיים לבלוע לחלוטין את ז’אנר הבאטל-רויאל, PUBG למעשה עדיין חי ובועט, ועדיין משחקים בו שחקנים רבים. כעת מסתמן באופן מובהק כי בדצמבר, כלומר בחודש הבא, המשחק צפוי להגיע ל-PlayStation 4 של סוני, שנה אחרי שהיה בלעדי ל-Xbox One (ולמחשב האישי) לזמן מוגבל.

השמועות אודות הגעתו של PUBG התרוצצו כבר זמן מה. ראשית, עם תום תקופת הבלעדיות ל-Xbox, צפוי היה כי המשחק יגיע לקונסולות נוספות. ראיות מוצקות יותר הגיעו מוועדת הדירוגים הקוריאנית, שחשפה את קיומה של גרסת PS4 למשחק (בעת שנדרשה לדרג את המשחק). לאחר מכן, השרתים של סוני הציגו בשוגג תמונות של PUBG טרם עת.

כעת התקבל אישרור נוסף, וגם חלון השקה מוגדר: חודש דצמבר. אנליסט בשם דניאל אחמד (Daniel Ahmad), שמתמחה בתעשיית המשחקים, אישרר את חלון הזמנים בפורום ResetEra. לאחר מכן גורמים אמינים בתעשיית הגיימינג ובעיתונות אישרו את הדיווח גם כן. אם כך, כל שנותר הוא להמתין לחודש הבא, וסביר להניח ששחקני ה-PS4 יקבלו סוף סוף עוף לארוחת הערב.

האם PUBG יצליח להתמודד מול פורטנייט על ה-PS4? נכון לעת זו, פורטנייט הוא בין המשחקים הגדולים בעולם: המשחק אינו עולה כסף, מאפשר משחק חוצה פלטפורמות עם חבריכם על כל מכשיר שניתן לדמיין כמעט, וממשיך לחדש ולהציג שינויים בקצר מהיר מאוד. כנראה שאת התשובה נקבל בקרוב, כאשר PUBG סוף סוף יגיע לקונסולה המובילה בדור הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים