יוצר שובר שורות מפיק סרט חדש בסדרה

שובר שורות (תמונה: AMC) שובר שורות (תמונה: AMC)

לפי דיווחים חדשים, יוצר “שובר שורות” (Breaking Bad), וינס גיליגן (Vince Gilligan), עובד על פרויקט חדש בעולם הסדרה. אחרי ההצלחה המסחררת של “שובר שורות” המקורית וסדרת הפריקוול “סמוך על סול” (Better Call Saul), גיליגן מרחיב את העולם הלאה – לסרט באורך מלא.

הפרטים כרגע דלים ביותר. לא ידוע כמעט דבר על הפרויקט, מלבד היותו סרט באורך של כשעתיים. לא ידוע מי מהשחקנים יחזור ואילו דמויות יופיעו בסרט. האם מדובר בסרט שיצא לקולנוע, או שישאר בטלוויזיה? זה לא חד משמעי, אבל נדמה שזה גם לא מקרי שההכרזה הזאת מגיעה יום אחרי הכרזה דומה של “המתים המהלכים” – גם היא סדרה של רשת AMC. נדמה שמדובר בתחילתו של טרנד חדש לרשת השידור היוקרתית.

פורסם שמו של הסרט, אך הוא בפירוש לא השם הסופי – Greenbriar. תקציר העלילה הוא “הסרט עוקב אחרי ההימלטות של אדם חטוף, והמסע שלו אל החופש“. צופי “שובר שורות” ו”סמוך על סול” יכולים כבר להתחיל לנחש מיהו אותו חטוף מדובר, אבל עולם הסדרות הספיק לגדול מספיק כדי שלא נצליח לפענח את הסיפור האמיתי ללא פרטים נוספים – פרטים אותם נשמע ודאי בהמשך, כשהפרויקט יגדל ויתקדם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים