הספירה לאחור החלה לסיום הגדול של היקום הקולנועי של מארוול

הספירה לאחור לנוקמים 4 תמונה: Marvel

אירוע הסיום הגרנדיוזי כבר באופק – הסרט הרביעי והאחרון בסדרת “הנוקמים” (The Avengers) ייצא במהלך השנה הבאה, ויחתום את השלב השלישי והאחרון ביקום הקולנועי של מארוול (Marvel). זה לא אומר שלא יהיו עוד סרטים של מארוול, חלילה – הסרטים הבאים כבר הוכרזו, ביניהם “ספיידר-מן: רחוק מהבית” שיצא כבר בשנה הבאה וסרט פריקוול לאלמנה השחורה בכיכובה של סקרלט ג’והנסון, אבל הסיפור של הנוקמים הנוכחיים הולך להסתיים.

שמו של הסרט האחרון בסאגה הארוכה הזאת, שתמנה בסופה מעל עשרים סרטים, עדיין לא הוכרז – אך יש לו תאריך יציאה מדויק, לרמת השניה. באתר הרשמי של מארוול הופיעה ספירה לאחור, שסופרת את הימים, השעות, הדקות והשניות אל היציאה של הסרט, שיצא ביום שישי ה-3 במאי 2019. זה גם אומר שאצלינו בישראל ככל הנראה הסרט יצא יום לפני, ב-2 במאי – סוף השבוע בישראל מתחיל ונגמר יום לפני שאר העולם המערבי אחרי הכל, ונראה שאנחנו מרוויחים מזה.

לנוחותכם, עמוד הטיזר מציג גם רשימה של כל סרטי היקום הקולנועי הקודמים, לפי סדר יציאתם, כולל “קפטן מארוול” (Captain Marvel) בכיכובה של ברי לארסון (Brie Larson), שצפוי לצאת ב-8 במרץ 2019, יום האשה הבין-לאומי הבא. סביר להניח שפרטים נוספים על הסרט, כמו השם והלוגו שלו, הפוסטרים שלו, טיזרים, טריילים ופרטים נוספים, יתעדכנו גם הם בעמוד שבונה לנו עוד הייפ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים