דיסני תפיק סדרה נוספת ביקום מלחמת הכוכבים

דייגו לונה כ"קסיאן אנדור" (תמונה: Disney) דייגו לונה כ”קסיאן אנדור” (תמונה: Disney)

אל תאמרו עוד “שירות הסטרימינג” או “שירות הצפיה הישירה של דיסני”; מעתה, אמרו “דיסני+” (+Disney). דיסני תשיק את דיסני+ בסוף 2019 בארה”ב – תאריך מדויק רשמי עדיין לא הוכרז, אך יש לנו שם ויש לנו לוגו, ויש כמה וכמה תכנים בלעדיים שצפויים להגיע לשירות.

לוגו דיסני+ (תמונה: Disney)
לוגו דיסני+ (תמונה: Disney)

דיסני אישרה סופית את השמועה על הפקת מיני-סדרת מארוול (Marvel) ללוקי, הנבל אותו שיחק טום הידלסטון (Tom Hiddleston). הסדרות של סקרלט וויץ’, פאלקון וחייל החורף עדיין מתקיימות בגדר שמועה, לפחות עד שיחתמו הסכמים רשמיים.

כמו כן, הוכרזה סדרת טלוויזיה נוספת ביקום “מלחמת הכוכבים” (Star Wars) – הפעם סדרה על קסיאן אנדור.

קסיאן אנדור היה אחד המורדים בסרט הקולנוע “רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים” (Rogue One: A Star Wars Story). הוא היה המפקד של הצוות שנשלח למשימה המסוכנת להשיג את התכניות של כוכב המוות. דיאגו לונה (Diego Luna), שגילם את קסיאן בסרט, יחזור לשחק אותו גם בסדרה, שתתרחש לפני אירועי “רוג אחת”.

לחזרה ליקום מלחמת הכוכבים יש משמעות מיוחדת בשבילי“, הגיב לונה להודעה. “יש לי המון זכרונות מהעבודה הנהדרת שעשינו יחד, ומהקשרים שיצרתי במהלך המסע. לפנינו הרפתקה מדהימה, והפורמט החדש הזה יתן לנו הזדמנות לחקור את הדמות יותר לעומק“.

צפוי לנו מותחן ריגול שיראה את המרד בימיו הראשונים, בתקופת הקמתו. לא הוכרזו פרטים נוספים על הסדרה, שהפקתה תתחיל מתישהו במהלך 2019 שמתקרבת אלינו בצעדי ענק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים