הוכרז: Fossil Sport Smartwatch – שעון ספורט חכם מבוסס Snapdragon 3100

שעון Fossil Sport Smartwatch (מקור Fossil)

יצרנית השעונים פוסיל (Fossil) הכריזה על השעון החכם Fossil Sport Smartwatch, שעון ספורט בגודל 41 או 43 מ”מ המבוסס על מערכת Wear OS של גוגל ומשתמש במערכת השבבים Snapdragon 3100 החדשה של קוולאקום (Qualcomm).

השעון החדש מרחיב את מגוון השעונים החכמים של פוסיל כאשר אחד המאפיינים הייחודיים שלו הוא מבחר הצבעים הגדול הכולל 6 צבעים שונים: אפור, ורוד, אדום, כחול, ירוק ושחור בנוסף ל-28 רצועות סיליקון שונות ברוחב 18 או 22 מ”מ בהתאמה לגודל השעון של 41 או 43 מ”מ.

השעון מגיע עם GPS מובנה למעקב אחר פעילויות ספורט יחד עם חיישן דופק אופטי ושבב NFC המאפשר תשלום באמצעות שירות Google Pay. קיבולת הסוללה תעמוד על 350mAh כשלפי היצרן היא תספיק לשימוש של יותר מיום או עד שלושה ימים במצב חיסכון, כאשר השעון יתמוך בטעינה מהירה שאמורה להטעין את המכשיר תוך מעט יותר משעה.

בנוסף, פוסיל משלבת מראש בשעון את אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי (Spotify) ואת Noonlight, אפליקציית ביטחון אישית המאפשרת קריאה מהירה למשטרה תוך כדי מסירת המיקום של המשתמש.

שעון ה-Fossil Sport Smartwatch זמין למכירה במחיר של 255$.

שעון הספורט החדש של פוסיל מיועד למשתמשים המעוניינים באפשרות התאמה גדולה יותר של השעון והצבע שלו בניגוד לשעונים רגילים המגיעים במגוון מצומצם יחסית של צבעים. מלבד זאת הוא משתמש במערכת השבבים החדישה ביותר לשעונים חכמים מבית קוואלקום ה-3100 המספקת די ויותר כוח תוך כדי חיסכון בסוללה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים