פרטים חדשים נחשפים אודות ה-Galaxy S10 

Samsung Galaxy S10 (אילוסטרציה: Venya Geskin) Samsung Galaxy S10 (אילוסטרציה: Venya Geskin)

לאחר שנחשפנו לדגם ה-Galaxy S10 Lite דרך פרטים שסיפק המעצב וניה גסקין (Venya Geskin), נכנס מדליף המובייל אוון בלאס (evleaks@) לתמונה גם הוא ומציג בפנינו פרטים חדשים על דגם ה-Galaxy S10. על פי דבריו, המכשיר יציע עיצוב חדש, מערך צילום משודרג בדומה לסדרת ה-A החדשה, ממשק מעודכן ופיצ’רים נוספים.

על פי דבריו של בלאס, מסכו של ה-Galaxy S10 יגיע עם “Punch Hole”, אשר לטענתו עתיד להתברר כמגרעת המופיעה במסך Infinity-O אותו הציגה סמסונג בתערוכת המפתחים האחרונה. המגרעת במסך Infinity-O עשויה להגיע באמצע המסך כחור מצלמה בודד, או שמא בחלקו העליון והשמאלי/ימני של המסך כמוצג בתמונת ההדגמה.

מתחת למסך תטמיע סמסונג סורק טביעות אצבע מתקדם מבית קוואלקום, אשר מגיע מסדרת ה-Ultrasonic האחרונה. על פי קוואלקום, הסדרה המוזכרת מסוגלת לקרוא את טביעת האצבע גם כשהיא רטובה, זאת בזמן שאת הסורק יכולה החברה הדרום-קוריאנית לשלב מתחת לזכוכית, אלומיניום או מסך מסוג OLED. מעבר לכך, ביצועי הסורקים מהסדרה החדשה ממותגים כטובים פי 6 מכל סורק אחר בשוק.

בגבו של המכשיר נוכל למצוא מערך צילום משולש, אותו ראינו לראשונה כבר ב-Galaxy A7 2018. אומנם, לעומת ה-A7 המגיע עם חיישן רגיל, חיישן בזווית רחבה וחיישן עומק, ה-Galaxy S10 יכיל חיישן רגיל, חיישן בזווית רחבה וחיישן טלפוטו המאפשר זום אופטי. לצד הדברים הללו, ועקב העובדה שסמסונג השיקה את מכשיר ה-Galaxy A9 2018 עם לא פחות מארבע מצלמות בגבו, נוכל לשער כי דגם ה-Galaxy S10 Plus יגיע גם הוא עם מספר זהה של מצלמות.

את המערך כולו תעטוף החברה עם ממשק ה-OneUI העדכני, אשר מציע שימוש קל ביד אחת ועבר התאמה לדור הבא של הסמארטפונים המתקפלים. פרטים אודות תאריך ההכרזה הרשמי של הסדרה אינם זמינים, אך ניתן לשער כי אלו יוצגו בסוף פברואר 2019 במסגרת תערוכת המובייל השנתית MWC בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים