Amazon Echo 2018 (תמונה: Amazon)

Amazon Echo 2018 (תמונה: Amazon)

שוק הרמקולים החכמים שובר שיאים ברבעון השלישי של 2018

חברת המחקר Strategy Analytics הציגה את מצב שוק הרמקולים החכמים בעולם נכון לרבעון השלישי של 2018. לפי הניתוח של החברה, שוק הרמקולים החכמים גדל ב-197% בהשוואה לשנה הקודמת עם שיא של 22.7 מיליון יחידות שנשלחו ברבעון האחרון, כאשר אמזון ממשיכה לעמוד בראש הטבלה עם שליטה ב-31.6% מהשוק.

מהנתונים שהציגה Strategy Analytics, שוק הרמקולים עבר לא מעט שינויים בשנה האחרונה כאשר אמזון איבדה חלק גדול מהשוק לטובת המתחרים, אך עדיין מובילה בראש הטבלה עם 31.6% מהשוק וגידול של 45% מהשנה הקודמת. במקום השני אפשר למצוא את גוגל עם 22.7% מהשוק וצמיחה משמעותית של 174% לעומת השנה הקודמת.

השינויים הגדולים מתרחשים בשוק הסיני עם תחרות בין עליבאבא (Alibaba) ושיאומי (Xiaomi) המחזיקות 9.5% ו-8.4% מהשוק, בהתאמה, ומציגות אחוזי צמיחה גבוהים במיוחד של 1692% ו-1800% בהשוואה לשנה הקודמת. אליהן מצטרפת חברת Baidu הסינית המצליחה להשיג גם היא 8.4% משוק הרמקולים החכמים.

פילוח שוק הרמקולים החכמים, Q3 2018 (מקור strategyanalytics)

פילוח שוק הרמקולים החכמים, Q3 2018 (מקור strategyanalytics)

יצרנית אחת שלא מצליחה לצבור אחוז גבוה מהשוק היא אפל, שנמצאת בתחתית הטבלה עם 4.8% מהשוק בלבד ומכירות של 1.1 מיליון יחידות ברבעון האחרון.

תחום הרמקולים החכמים ממשיך להישלט על ידי אמזון עם סדרת מוצרי ה-Echo, כאשר ניתן להוסיף מוצרים מחברות אחרות, דוגמת פייסבוק, עם צמד המסכים החכמים Portal שנחשפו לאחרונה ומשתמשים בעוזרת הקולית אלכסה של אמזון ובכך מסייעים לחברה להמשיך ולשלוט בשוק הרמקולים והמסכים החכמים ברחבי העולם.

מקורות
strategy analytics
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות