הודלף: Samsung Galaxy S II עם מלקדת QWERTY מלאה בדרך ל-AT&T

תמונות ראשונות של גרסת ה-Samsung Galaxy S II עם מקלדת QWERTY מלאה המיועדת לרשת AT&T נחשפו אתמול, שוב הודות לאתר BGR ומקורותיו. התמונות החיות של המכשיר חושפות מעט פרטים אודותיו, כולל הדגם שלו – SGH-927 ומערכת ההפעלה אותה הוא מריץ – אנדרואיד 2.3.4. עיצוב המכשיר מלפנים מזכיר את ה-Galaxy S II המקורי עם זכוכית מקצה-לקצה ונראה כי גם למרות המקלדת הנשלפת הוא די דק. גבו של המכשיר מעוצב מעט שונה, הוא נראה מעוגל יותר (כנראה על מנת לאפשר אחיזה נוחה יותר עם המקלדת הפתוחה) ועם חלק מתכתי אשר בו נמצאת המצלמה בעלת חיישן ה-8 מגה-פיקסל, פלשא ה-LED והרמקול.

תמונה חדשה שנחשפה הבוקר, חושפת מכשיר נוסף הנמצא בבדיקות ברשת AT&T (תמונה למטה), גם הוא גרסה נוספת של ה-Galaxy S II, אולם הפעם ללא מקלדת QWERTY מלאה. ל-AT&T אין מכשיר חזק עם מקלדת QWERTY מלאה כמו ה-Droid 3 של מוטורולה ב-Verizon וה-myTouch 4G Slide של T-Mobile, ככה שלא נופתע אם החברה תשיק שתי גרסאות של ה-S II עם ובלי מקלדת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים