הוכרז: LG XBOOM AI ThinQ WK9 – מסך 8 אינץ’ חכם עם רמקולי 20W

מסך חכם LG XBOOM AI ThinQ WK9 (מקור LG) מסך חכם LG XBOOM AI ThinQ WK9 (מקור LG)

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית LG הכריזה על מסך חכם חדש בשם LG XBOOM AI ThinQ WK9. ה-WK9 משלב בין מסך מגע בגודל 8 אינץ’ לזוג רמקולים קדמיים סטריאופוניים בעוצמה של 20W כשהוא מפעיל את העוזרת הקולית של גוגל, ה-Google Assistant.

בניגוד לרמקולים או מסכים חכמים אחרים, ה-ThinQ WK9 החדש של LG הוא קודם כל רמקול ורק לאחר מכן מסך חכם. ה-WK9 הוא תוצר של שיתוף פעולה בין LG ו-Meridian Audio, יצרנית מוצרי אודיו לשוק העליון, שחברו יחד על מנת ליצור חווית שמע איכותית ועוצמתית במיוחד כשהוא מגיע עם רמקולים סטריאופוניים בעוצמה של 20W.

בחלק הקדמי של ה-ThinQ WK9, בין 2 הרמקולים הגדולים, ניתן למצוא מסך 8 אינץ’ ברזולוציית HD בנוסף למצלמת 5MP המאפשרת לנהל שיחות וידאו ישירות מהרמקול. בנוסף ליכולות האודיו והווידאו של ה-ThinQ WK9, חברת LG הוסיפה לרמקול יכולת שליטה על מוצריה השונים מסדרת LG ThinQ, זאת בנוסף ליותר מ-10,000 מוצרים חכמים של מעל ל-1,000 מותגים שונים עליהם יכול לשלוט ה-Google Assistant.

מסך חכם LG XBOOM AI ThinQ WK9 (מקור LG)
מסך חכם LG XBOOM AI ThinQ WK9 (מקור LG)

רמקול ה-ThinQ WK9 יהיה זמין במחיר השקה של 200 דולר כשלאחר מכן המחיר יעלה ל-300 דולר.

מפרט טכני:

  • מסך – 8 אינץ’.
  • רמקולים – 2 ערוצים, 20W.
  • מצלמה – 5MP.
  • משקל – 1.51 ק”ג.

ה-ThinQ WK9 של LG מנסה להיבדל מרמקולים ומסכים חכמים אחרים כשהוא שם דגש על איכות ועוצמת השמע, בעוד שבמוצרים אחרים הדגש לרוב נמצא על המסך או תכונות אחרות. שיתוף הפעולה עם Meridian Audio מבטיח למשתמש איכות שמע גבוהה במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים