רישום שמות מסחריים רומז לסמארטפונים מתקפלים מבית וואווי ו-LG

השוואה: Galaxy S7 מול Huawei P9 מול LG G5 מימין לשמאל: Galaxy S7, Huawei P9 מול LG G5

לאחר שסמסונג הציגה את המכשיר הניסיוני והמתקפל מתוצרתה, נראה כי LG ו-Huawei מתכננות לצמצם פערים ורושמות שמות מסחריים לשימוש עתידי. השמות אותם רושמות זוג החברות סובבות את תחום הסמארטפונים המתקפלים, כך שנוכל לשער כי הדבר מעיד באופן ישיר על כך ששתיהן עובדות בנפרד, או ביחד, על מכשיר מתקפל.

בתחילה נמצאת חברת LG, אשר רושמת שלושה שמות מסחריים בקטגוריה 9. הקטגוריה המוזכרת כוללת בתוכה את האפשרות שהמוצר יתברר כסמארטפון, כך שהשערתנו אודות הכרזה על סמארטפון מתקפל עומדת על קינה. בזמן ירידה לפרטים, נגלה כי השמות המסחריים אותם רשמה LG הינם “Flex”, יחד עם “Foldi” ו-“Duplex”. שלושה השמות הללו מכוונים באופן חד וברור לכיוון המסכים המתקפלים ועשויים להעיד מחד על תכניותיה של החברה בתחום המסכים המתקפלים ומן הצד השני בתחום הטלפונים המתקפלים.

שלושה השמות הללו נרשמו ב-21 בנובמבר, ובאותו היום רשמה גם חברת וואווי הסינית ארבעה שמות מסחריים מצידה המכוונים גם הם למסכים מתקפלים. שמותיה המסחריים החדשים של וואווי נקראים “Mate Flex”, יחד עם “Mate Flexi”, לצד “Mate Fold” ו-“Mate F”. לעומת השמות חסרי הרמזים לדגמי סדרת סמארטפונים מבית LG, כל השמות של וואווי כוללים את שמה של סדרת ה-Mate, מה שאומר באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי וואווי תשלב בסדרת המייט מסכים מתקפלים עוד לפני שאלו יגיעו אל סדרת ה-P.

לצד הדברים הללו, השמועות האחרונות גורסות כי ייתכן ו-LG תציג סמארטפון מתקפל ראשון מתוצרתה כבר בתערוכת CES 2019. את השמועות הללו התחיל במקורן המדליף הפופולרי Evan Blass, הנודע כ-evleaks@, בחשבון הטוויטר שבבעלותו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים