חברת LG רושמת פטנט לסמארטפון עם 16 מצלמות

LG Patent (תמונה: letsgodigital) LG Patent (תמונה: letsgodigital)

אם לרגע הסתפקנו במכשיר עם ארבע מצלמות בגבו, נראה כי LG עומדת למתוח את הגבול אף יותר, שהאחרונה רושמת פטנט לסמארטפון הכולל 16 מצלמות בגבו (!). שלל המצלמות יאוחסנו בחלקו האחורי של המכשיר, בתוך מודול מרובע המגיע במבנה של 4 על 4, מה שמאפשר לו להכיל 16 מצלמות.

תפקידה של כל מצלמה אינו מפורט בפטנט הרשום, אך בזמן צילום תוכלו לבחור באיזו מצלמה ברצונכם להשתמש, כך שבמידה ותרצו ללכוד תמונה רק מעדשה המגיעה עם זווית רחבה, תוכלו לעשות זאת בקלות מירבית. מן הצד השני של הדברים, במידה ותרצו לצלם תמונה מכמה עדשות במקביל, LG עתידה לאפשר גם את האופציה הזאת.

באם בחרתם לצלם תמונה מכמה עדשות במקביל, התמונה הסופית תהיה גדולה למדי ותוכלו “לנוע” בתוכה כמו רקע נגלל. לצד זאת, אפשרויות העריכה במכשיר העתידני יציעו לגזור אובייקט מתמונה מסוימת, ולהדביק בתמונה אחרת. עם זאת, בזמן צילום ממספר עדשות ניתן לחתוך חלקים שלמים מתמונות ספציפיות ולהדביק את האחרונים על תמונה אחרת. לדוגמה, באיור המוצג תוכלו לראות צילום של דובי המסומן בקווי גזירה, אשר ניתן לסובב את ראשו בכל תנוחה שתרצו.

LG Patent (תמונה: letsgodigital)
LG Patent (תמונה: letsgodigital)

יחד עם מערך הצילום העצום שבגבו של המכשיר, נמצאת גם מראה ריבועית הממוקמת מתחת ל-16 העדשות. המראה המוזכרת משוערת לאפשר למשתמש לצלם סלפי עצמי, אם כי הדרך בה נוכל לעשות זאת באמצעות מראה כה קטנה לא מוסברת. מייזו הציגה משהו דומה בעבר עם דגם ה-Pro 7, אך זו שילבה מסך קטן נוסף בגב המכשיר לשימושים דומים. שאר הפרטים הניתנים לשאיבה מהפטנט הינם מערך השמע, המציע הפקת סאונד מהרמקול התחתון ומאפרכסת השמע, זאת לשם יצירת אפקט סטריאו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים