חברת ADATA מכריזה על כרטיסי MicroSD ממותג XPG עבור גיימרים

כרטיסי זיכרון XPG microSDXC UHS-I U3 Class 10 (מקור XPG)

חברת ADATA, הידועה בעיקר כיצרנית זכרונות, ממשיכה לחזק את תת המותג XPG המכוון לשחקני מחשב עם הצגת כרטיסי זיכרון XPG microSDXC UHS-I U3 Class 10 בנפח של עד 512GB ומהירות קריאה של עד 100MB/s וכתיבה עד 85MB/s.

החברה מיעדת את כרטיסי ה-Micro SD החדשים בעיקר לתחום הקונסולות הניידות ומכשירי הסלולר המשתמשים היום בכרטיסים מסוג זה בתור אמצעי אחסון למידע ומשחקים, אך גם לשימושים נוספים, כשהם מציעים מהירות גבוהה עם תמיכה בשלל תקני זיכרון.

סדרת הכרטיסים החדשה תגיע בנפחים של 128GB, 256GB ו-512GB עם מהירות קריאה של עד 100MB/s וכתיבה עד 85MB/s, כשהיא עומדת בתקני המהירות UHS-I U3, Class 10, V30 ו-A1. מבין שלל התקנים, תקן ה-A1 הוא החשוב מביניהם כשהוא מציין את התאימות לשימוש בכרטיסי הזיכרון כאחסון נוסף במכשירים ניידים עבור יישומים הדורשים זמני גישה מהירים ולא רק כנפח אחסון רגיל המיועד לקבצים. כחלק מתקן ה-A1, הכרטיס תומך בזמני קריאה רנדומליים של 1500IOPS וכתיבה של 500IOPS.

נכון להרגע אין צפי מחיר או זמינות של כרטיסי ה-Micro SD החדשים של XPG.

חברת ADATA ממשיכה לחזק את מותג ה-XPG שלה ומבינה כי מיתוג מחדש וכיוון לשוק שחקני המחשב מאפשר לה להגדיל את קהל הלקוחות שלה בזכות הרצון של משתמשים אלו לרכוש חומרה ואביזרים שישפרו את ביצועי המשחקים שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים