חברת LG תערוך שינויים מבניים בארגון בתקווה לשיפור פעילות המובייל

שלט רחוק למסך טלוויזיה LG 2017 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שלט רחוק למסך טלוויזיה LG (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שינוי ארגוני נוסף מגיע לכותליה של LG אלקטרוניקס, כאשר החברה מודיעה היום (ד’, 28.11) על חילופי תפקידים בכמה מהחטיבות שלה, בהן גם חטיבת המובייל. בחברה מקווים כי “דם חדש” יעזור לחטיבת המובייל לראות צמיחה בהמשך הדרך וממנים את האחראי על חטיבת הבידור הביתי על מנת להוביל גם את תחום המובייל מעתה והלאה.

בריאן קוואן (Brian Kwon), ששימש עד כה כנשיא חטיבת הבידור הביתי, יקח תחת תחומי האחריות שלו גם את פעילות החברה בתחום המובייל, כאשר הוא מחליף את וונג ג’יון-וואן (Hwang Jeong-hwan), שהיה נשיא חטיבת המובייל בשנה האחרונה.

בהובלתו של קוואן, הצליחה חטיבת הבידור הביתי של LG, הכוללת מוצרים כמו טלוויזיות, אודיו וקולנוע ביתי, להראות שיפור משמעותי בתוצאותיה במהלך 2018, כאשר ברבעון הראשון של השנה הציגה רווח תפעולי של 538 מיליון דולר, המהווה צמיחה של 7.4 אחוזים מהרבעון התואם בשנה הקודמת. הרבעון השני של השנה היה מוצלח לא פחות עם רווח תפעולי של כ-362 מיליון דולר ועליה של כ-44% משנה לשנה, כאשר את הרבעון השלישי סיכמה חטיבת הבידור עם רווח תפעולי של כ-286 מיליון דולר, ירידה של כ-17% משנה לשנה.

מסך טלוויזיה LG W7 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מסך טלוויזיה LG W7 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ב-LG מקווים כי הצלחתו של קוואן בתחומי הטלוויזיות, האודיו וה-PC תתורגם לצמיחה מחודשת גם בתחום המובייל, בו סבלה החברה מהפסדים מזה זמן רב. ברבעון השלישי של השנה רשמה חטיבת המובייל של LG הפסד תפעולי של כ-129 מיליון דולר, לאחר שברבעון השני הציגה הפסד של כ-165 מיליון דולר והפסד של 126 מיליון דולר ברבעון הראשון.

כחלק מהשינוי הארגוני, תחל החברה הדרום קוריאנית לשים דגש גדול יותר על תחומי הרכב האוטונומי והרובוטיקה. קים ג’ין-יונג (Kim Jin-yong), שהוביל את חטיבת הרכב של החברה עד כה, ימשיך להוביל חטיבה זו עם הרחבת פעילויותיה בתחומי הרכב החכם. את המינויים החדשים תהפוך LG אלקטרוניקס לרשמיים החל מה-1 בדצמבר, 2018.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים