סדרת Xiaomi Mi 8 החלה לקבל עדכון לאנדרואיד 9 עם מצב לילה חדש

Xiaomi Mi 8 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Xiaomi Mi 8 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

דגמי ה-Xiaomi Mi 8 וה-Xiaomi Mi 8 Pro החלו לקבל עדכון לממשק המשתמש MIUI 10.1, המבוסס על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי. זוג המכשירים המוזכרים לעיל הושקו עם ממשק המשתמש MIUI בגרסה 9.6 המבוסס על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו, ולאחר מכן עודכנו לממשק ה-MIUI 10 אשר הביא עמו שינויי עיצוב משמעותיים.

אומנם, העדכון הראשוני ל-MIUI 10 התבסס גם הוא על אנדרואיד 8.1 אוראו, כך שבעלי המכשירים נאלצו לחכות זמן נוסף על מנת לקבל את מערכת ההפעלה האחרונה מבית גוגל. כעת, שיאומי החלה להפיץ את העדכון המיוחל, וזה מביא עמו מספר שינויים משמעותיים בגזרת הצילום, יציבות המערכת ובעיות שהיו במסך.

הודעת העדכון ל-MIUI 10.1 (תמונה: gizmochina)
הודעת העדכון ל-MIUI 10.1 (תמונה: gizmochina)

לאחר העדכון, בעלי הדגמים המוזכרים יוכלו להסריט וידאו ב-960 פריימים בשנייה, זאת בנוסף לצילום רגיל בתנאי תאורה קשים באמצעות מצב לילה חדש. אולם, שיאומי אינה מרחיבה בנושא ולא ביצעה הכרזה גדולה וחגיגית למצב הלילה החדש כפי שראינו מחברות אחרות. בנוסף לכך, הסרטה ב-960 פריימים בשנייה משוערת להיעשות ברזולוציית HD בלבד, זאת עקב הגבלת החומרה.

בחלקת מאפייני העדכון, נוכל להבחין בכך שמשקלו עומד על 2.1 גיגה-בייט, וזה מביא עמו גם תיקוני באגים כמו פתרון בעיות של הבהובים במסך, פיתרון בעיות בווילון ההתראות ועוד. את העדכון החדש החלו לקבל משתמשי המכשירים בסין בלבד בשלב זה, אך עדכון גלובלי צפוי להגיע בהמשך לקהל הרחב של משתמשי המכשירים המוזכרים, וביניהם גם משתמשי ה-Mi 8 בישראל. בינתיים, הודיעה היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, על השקתו של דגם ה-Mi 8 Pro בישראל באופן מצומצם כבר בשבוע הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים