מכשיר ה-Honor V20 בעל חור המצלמה בתצוגה ייחשף ב-22 בינואר 2019

הזמנה לאירוע Honor V20 (תמונה: Honor / Huawei) הזמנה לאירוע Honor V20 (תמונה: Honor / Huawei)

ישנו מירוץ חדש בשוק הסמארטפונים, וזה נפתח ברגע בו חשפה סמסונג את הפיתוחים האחרונים שלה בתחום המסכים לצד הסמארטפון המתקפל הראשון שלה. המירוץ לחשיפת הסמארטפונים הראשונים עם מסכים נטולי שוליים המשתמשים בחור עבור מצלמת הסלפי הממוקם בחלקה העליון של התצוגה כבר הביא יצרניות שונות להכין אותנו למכשירים חדשים שיוצגו עוד החודש ואל תוך 2019, אליהם מצטרף כעת גם מותג הונור (Honor) של חברת וואווי (Huawei).

בטיזר שפירסמה החברה נחשף מועד ההכרזה על סמארטפון חדש שיוצג לראשונה בפריז ב-22 בינואר. בהזמנה לאירוע ניתן לראות את הדגש על העיצוב בעל השוליים הדקיקים סביב התצוגה ואת החור במסך בפינה השמאלית העליונה שלו, זאת כרמז לעיצובו של המכשיר. רמז נוסף לשילובה של התצוגה החדשה, אם התמונה לא מספיקה, הוא הסלוגן בו בחרה החברה – “See The Unseen” או “ראו את הבלתי נראה”, כשהכוונה, כפי הנראה, היא לשוליים הבלתי נראים סביב התצוגה.

המכשיר אותו צפויה החברה להציג באירוע הינו Honor View 20 (או Honor V20), ממשיך דרכו של ה-Honor V10 שהוצג לקראת סוף נובמבר בשנה שעברה. פרט למסך בתצורה החדשה, צפוי המכשיר להגיע עם פלטפורמת העיבוד המתקדמת ביותר של החברה כיום, Kirin 980, זו הוצגה עם דגמי סדרת Huawei Mate 20 מוקדם יותר השנה, כשלצד זה נמצא רכיב זיכרון פעולה (RAM) בנפח 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה דרך כרטיס NanoSD החדש של החברה ומערך צילום מרובה מצלמות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים