תמונות חדשות ומפרט מלא של Galaxy A8s נחשפים דרך משרד התקשורת הסיני

Samsung Galaxy A8s (תמונה: TENAA) Samsung Galaxy A8s (תמונה: TENAA)

לקראת כמעט כל הכרזה של מכשיר מעניין אנחנו מגלים את מפרטו המלא ותמונותיו זמן קצר לפני הכרזתו באמצעות גישה לאתר משרד התקשורת הסיני (TENAA), אשר מפרט את כל המכשירים העוברים דרך המשרד. אחרון לעבור דרך TENAA היה ה-Galaxy A8s מבית סמסונג, וזה מוצג כעת בתמונות חדשות ועם מפרט מלא.

על פי הפרסום החדש, בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6.39 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. על גבי המסך מתיישב חור המצלמה בחלקו העליון והשמאלי, בשעה שזה מציע רזולוציה של 24 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משוער של f/2.0.

נדמה כי מערך הצילום של ה-Galaxy A8s נלקח היישר מה-Galaxy A9 2018 עם חוסר בחיישן אחד. ה-A8s כולל שלושה חיישנים בגבו ברזולוציות משתנות של 24 מגה פיקסל, 10 מגה פיקסל ו-5 מגה פיקסל, ובצירוף מקרים, או שלא, גם דגם ה-Galaxy A9 מגיע עם חיישני צילום ברזולוציות זהות. ואם נלווה מידע מה-A9, נגלה מפתחי צמצם של f/1.7 לחיישן הראשון, יחד עם f/2.4 לחיישן השני, ו-f/2.2 לחיישן השלישי.

Samsung Galaxy A8s (תמונה: TENAA)
Samsung Galaxy A8s (תמונה: TENAA)

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים Snapdragon 710, אשר מביאה עימה 8 ליבות מסוג Kryo 360 בחלוקה של 4 על 4. מערך המולטי-טאסקינג מתוחזק על ידי 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה. את המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 3300 מיליאמפר/שעה המספקת כוח למערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו.

את ה-Galaxy A8s צפויה סמסונג לחשוף ב-10 בדצמבר, כשבתמונות ניתן לראות את המכשיר בצבע מדורג הנע בין שחור לכסף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים