זמין להורדה: משחק הכדורגל PES 2019 מקבל גרסה חינמית

קונאמי, המפתחת של סדרת משחקי הכדורגל Pro Evolution Soccer (בקצרה: PES), שחררה כעת גרסה חינמית של המשחק החדש בסדרה: PES 2019. הגרסה החינמית נקראת PES 2019 Lite, והיא כבר זמינה להורדה עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי (באמצעות Steam).

PES 2019 Lite כולל את מצבי המשחק הבסיסיים של כל משחק כדורגל: מצב הליגה מאפשר לכם להתמודד מול שחקנים אחרים במשחקי 1-נגד-1, או בשיתוף פעולה (Co-op) עם שחקן נוסף. במצב זה ניתן גם להתחרות באירועים של 3-נגד-3. לצד זאת, תוכלו גם לשחק אוף-ליין, לבדכם מול המחשב. תוכלו לבצע משחקי ראווה או להתאמן על כישורים שונים.

עם זאת, הדגש של PES 2019 Lite הוא על מצב myClub: הגרסה של PES ל-FUT המוצלח של המשחק המתחרה, FIFA. במצב זה תוכלו להחתים שחקנים, לשפר את יכולותיהם, ולבנות את קבוצת החלומות שלכם ממבחר הכדורגלנים הטובים בעולם כמו דיוויד בקהאם, דייגו מראדונה ורונלדיניו.

קונאמי הציגה פיצ’ר חדש ל-myClub בשם Featured Players, שמשפיע על השחקנים בקבוצה שלכם בהתאם לביצועי השחקנים הללו בעולם האמיתי. אם השחקן בעולם האמיתי שיחק מצויין השבוע, השחקן המתאים ב-PES יקבל שיפור ליכולותיו, ואולי אפילו כישורים או מהלכים חדשים שאפשר לנצל.

קונאמי התקשתה להתמודד השנה מול FIFA המצוין של EA, שגם חטפה את הרישיון של קונאמי לשימוש בליגת האלופות. כלומר, ליגת האלופות עברה ל-FIFA, ונתנה לחובבי הכדורגל עוד סיבה להצטרף למסיבה הגדולה של EA. בספטמבר דווח כי מכירותיו של PES 2019 (בעותקים פיזיים) ירדו ב-42 אחוזים בהשוואה לכותר מהשנה שעברה.

לעמוד ההורדה ב-Steam – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים