ארבעת מכשירי סדרת ה-Moto G7 נחשפים במלואם דרך הדלפה חדשה

Motorola Moto G7 Plus & Power (תמונה: droidshout) Motorola Moto G7 Plus & Power (תמונה: droidshout)

לאחר שראינו את דגמי ה-Motorola Moto G7 וה-Moto G7 Plus נחשפים במלואם עם מפרט מלא, דגמי ה-Moto G7 Play וה-Moto G7 Power לא מאחרים להגיע ומופיעים בהדלפה חדשה המציגה את עיצובם המלא. בהדלפה ניתן לראות גם את זוג הדגמים המוזכרים בתחילה, כך שאנחנו מקבלים אישור נוסף לעיצוב שנחשף כבר בחודש נובמבר.

בתמונה המציגה את כל ארבעת המכשירים נוכל להבחין בתחילה ב-Motorola Moto G7 המציע גב זכוכית נעים למראה, עם קימורים בשני צדדיו לאחיזה נוחה יותר, יחד עם סורק טביעות אצבע המכיל את לוגו החברה ומערך צילום בתוך מודול מעגלי. בחזיתו של המכשיר נפגוש מסך גדול למדי הנפרס כמעט מקצה לקצה, כשהשול התחתון מכיל את לוגו החברה ובחלקו העליון נמצאת מגרעת ‘טיפת מים’ המכילה את מצלמת הסלפי.

במעבר לדגם ה-Moto G7 Plus נגלה עיצוב דומה למדי, עם גב אדום עשוי זכוכית, יחד עם סורק טביעות אצבע המשלב את לוגו החברה ומערך צילום כפול הממוקם מעל הסורק. מתחת לזוג החיישנים נמצא מבזק LED המונח בצורה מאוזנת, כשבחזיתו של המכשיר ניתן להבחין גם באפרכסת המתיישבת בצורה מאוזנת ובמצלמת הסלפי המתיישבת בתוך המגרעת.

במבט ראשוני על זוג המכשירים שלא מצאו את דרכם לרשת בחודש נובמבר, נבחין ב-Moto G7 Power וב-Moto G7 Play. דגם ה-Moto G7 Power עתיד להוות דגם שוק ביניים-נמוך אשר מגיע עם סוללה בקיבולת גדולה מאוד, זאת תוך שילוב מגרעת בגודל בינוני הכוללת אפרכסת בגודל מלא ומערך צילום בעל חיישן אחד כשמתחתיו מתמקם מבזק ה-LED.

אחרון חביב הינו ה-Moto G7 Play, אשר את הדור הקודם שלו ראינו באפריל 2018, ודגם זה עתיד לקרוץ לחובבי הסלפי באמצעות מבזק LED קדמי ועיצוב מודרני. על פי התמונות, המכשיר אינו כולל מערך צילום כפול, כך שהחברה מיישרת קו בינו לבין דגם ה-Power החדש.

את סדרת המכשירים החדשה צפויה לנובו לחשוף ברבעון הראשון של שנת 2019.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים