סוללות סדרת ה-Galaxy S10 נחשפות בהדלפה

שלט Samsung Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר שראינו את חזיתו של ה-Galaxy S10 בתמונות חיות, סיכמנו את כל הפרטים אודות הסדרה החדשה וגילינו כי ייתכן וניתקל בסמארטפון מתקפל באותו האירוע, גם קיבולות הסוללה של המכשירים החדשים נחשפות בהדלפה. המידע העדכני מגיע אלינו תודות למדליף המוכר Ice Universe, אשר פרסם את האינפורמציה על גבי תמונה של מגני המכשירים.

בתמונה נוכל לראות כי דגם ה-Galaxy S10 Lite יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ’, מה שמתאים למידע הקודם אותו ראינו בדיווח המסכם מחודש דצמבר האחרון. מיד אחריו מתיישב ה-Galaxy S10 הסטנדרטי, אשר מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’, וגם במקרה זה המידע מתיישב באופן מושלם עם המידע הקודם. אחרון מתגלה ה-Galaxy S10 Plus המציע מסך בגודל 6.4 אינץ’.

גדלי הסוללה של המכשירים היו בגדר תעלומה עד כה, אך לא עוד. על פי התמונה נגלה כי ה-Galaxy S10 Lite יצויד בסוללה בקיבולת 3100 מיליאמפר/שעה, מה שנשמע כקיבולת קטנה למדי בהתרשמות ראשונית, אך לאחר התחשבות בעובדה כי דגם ה-Galaxy S9 מתודלק על ידי סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה ומציע מסך גדול יותר ומעבד בזבזני יותר, ההיגיון נכנס למשוואה ופותר לנו את הדאגה אודות חיי הסוללה בדגם הלייט.

קיבולת הסוללה בסדרת ה-Galaxy S10 (תמונה: Ice Universe)
קיבולת הסוללה בסדרת ה-Galaxy S10 (תמונה: Ice Universe)

דגם ה-Galaxy S10 מופיע גם הוא בתמונה עם קיבולת בגודל 3500 מיליאמפר/שעה, קפיצה משמעותית לעומת קיבולת הסוללה ב-Galaxy S9 המוזכרת לעיל. לבסוף, דגם ה-Galaxy S10 Plus מיישר קו עם שאר דגמי הדגל בשוק ומגיע עם סוללה בקיבולת מרשימה של 4000 מיליאמפר/שעה, זאת בעודו משלב מעבד חדש וחסכוני בחשמל לעומת קודמו, ה-Exynos 9820.

על סדרת ה-Galaxy S10 עתידה סמסונג להכריז ב-21 בפברואר.  


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים