-פרסומת-

מספר משתמשי המציאות המדומה ב-Steam כמעט הוכפל במהלך 2018

| יום שני, 7 בינואר 2019, 16:01 | מחשוב לביש, משחקים
בקרי Oculus Rift (תמונה: Oculus)

תמונה: Oculus

סקר החומרה של Steam מבקש ממשתמשים אקראיים לאסוף נתונים אודות מחשביהם וסורק את החומרה המחוברת למחשב. כעת הסקר חושף כי במהלך שנת 2018 מספר המשתמשים במשקפי מציאות מדומה כמעט הוכפל, אם כי עדיין מדובר בקבוצה קטנה יחסית מתוך כלל הגיימרים ב-Steam: כ-0.8% מהמשתמשים.

מבין היצרניות השונות של משקפי מציאות מדומה נראה כי ה-Oculus Rift עדיין מוביל. 0.37% מהשחקנים בסטים משתמשים ב-Rift. מאידך, HTC Vive לא נמצא הרחק מאחור עם 0.33% מהמשתמשים. יתר המשתמשים מפוזרים על Windows Mixed Reality של מיקרוסופט, Vive Pro וגרסאות ישנות יותר של ה-Rift.

ה-Oculus Rift נהנה מהצמיחה המרשימה ביותר בשנה שעברה: 85% גידול במספר המשתמשים ב-Steam. הצמיחה של ה-Vive היתה צנועה יותר עם 65%. ייתכן שהצמיחה של ה-HTC Vive קשורה להנחה המשמעותית של המוצר, שמחירו ירד במאה דולרים בחודש מרץ.

כיום, כשה-Oculus Rift הוא מוצר של פייסבוק, קל לפעמים לשכוח את ההתחלה של Oculus, ואת קמפיין ה-Kickstarter שעזר לחברה בתחילת הדרך. כמה שנים טובות לאחר מכן, למרות ההתקדמות הטכנולוגית, שוק המציאות המדומה עדיין לא מוכן למיינסטרים. עוד לא הגענו לחזון של ה-Oasis, אך המפתחים ממשיכים לחקור את הפוטנציאל של הטכנולוגיה, ותהליך זה יכול להיות מרגש לא פחות מהמוצר הבשל שעתיד להגיע.

מקורות
GamesIndustry.biz
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
עוד על הכותב
author-image
רפאל בן-ארי
rafael@gadgety.co.il
בוגר תואר BS.c במדעי המחשב, אוהב לחקור, לבנות ולהבין טכנולוגיה. גיק מחשבים, כותב ומשחק מגיל צעיר. בזמנו הפנוי (הנדיר) נהנה ליצור, לטייל ולקדם יוזמות שונות בתחום הגיימינג בישראל. מפעיל את ערוץ היוטיוב "אולדסקול".
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות