הוכרז: Hisense U30 – סמארטפון ראשון עם חיישן 48 מגה פיקסל מבית סמסונג 

Hisense U30 (תמונה: Hisense) Hisense U30 (תמונה: Hisense)

חברת האלקטרוניקה הסינית הייסנס (Hisense) הכריזה בתערוכת CES על סמארטפון חדש מתוצרתה המגיע עם חור מצלמה במסך ומצלמת 48 מגה פיקסל מבית סמסונג. המכשיר מציע מערך צילום כפול בגבו, מסך מקצה לקצה בחזיתו וגב דמוי-עור.

בחזיתו של ה-Hisense U30 מככב מסך בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג LCD המיוצר על ידי חברת Tianma ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. לתצורת חור המצלמה הממוקם על גבי המסך קוראת הייסנס בשם O-Infinity, בדיוק ההפך ממסכי ה-Infinity-O של סמסונג. על מנת שלא יווצר בלבול, נבהיר כי אין שום קשר בין מסכי ה-OLED בתצורת Infinity-O של סמסונג למסכי ה-LCD בתצורת O-Infinity של הייסנס המיוצרים על ידי Tianma.

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 675 הרצה בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ, ומקבלת גיבוי על ידי רכיב זיכרון עבודה בסך כולל של 6 או 8 גיגה-בייט, נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה העומד על 128 גיגה-בייט וסוללה בקיבולת מרשימה של 4,500 מיליאמפר\שעה עם תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 4. מערכת ההפעלה המנהלת את העניינים מאחורי הקלעים הינה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה ממשק המשתמש של החברה בשם Vision UI 6.

Hisense U30 (תמונה: Hisense)
Hisense U30 (תמונה: Hisense)

מערך הצילום המדובר של ה-Hisense U30 כולל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל המיוצר על ידי סמסונג, ובעוד שהחברה אינה מציינת את דגם החיישן, נוכל לומר כמעט בוודאות שזה הוא חיישן ה-ISOCELL Bright GM1 עליו הכריזה סמסונג בסוף חודש אוקטובר.

החיישן המשני במערך מציע רזולוציה של 5 מגה פיקסל ונראה כי תפקידו יתמקד במדידת עומק. חובבי הסלפי ייהנו ממצלמת 20 מגה פיקסל הממוקמת בתוך חור המצלמה שבחזית, כאשר למען פתיחת המכשיר תוכלו להשתמש בסריקת פנים מבוססת תוכנה או בסורק טביעות האצבע הנמצא בגב המכשיר.

ההשקה של המכשיר צפויה להגיע במרץ 2019, כשה-Hisense U30 יהיה זמין לרכישה ברוסיה, סין וחלקים מאירופה. מחירו של המכשיר אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים