צפו בטיזרים הראשונים לספיידרמן: רחוק מהבית

פוסטר ספיידרמן: רחוק מהבית (תמונה: Sony Pictures)

שלב 3 של היקום הקולנועי של מארוול (Marvel) מתקרב לקיצו. כבר השנה, לאחר צאת “הנוקמים: סוף המשחק“, סאגה שנמשכה מעל עשור הולכת להסתיים – אבל הסיפורים של הגיבורים האלה עוד לא נגמרו. מארוול שחררה טיזר ראשון לסיפור הבא של איש-העכביש: “ספיידרמן: רחוק מהבית” (Spider-Man: Far from Home).

הטיזר קיים בשתי גרסאות, אמריקאית ובינלאומית, והפעם יש שוני רב בין הגרסאות, במיוחד במחצית הראשונה שלהן. הסיפור שנגלה בשניהם זהה כמובן – פיטר פרקר, איש העכביש הידידותי מהשכונה, נוסע לאירופה לטייל עם חבריו. סתם משהו שטינאייג’רים עושים בקיץ, ללא שום מחשבה על אסונות גלובליים ויקומים שצריך להציל. אבל פיטר חייב להתרגל לרעיון שהוא לא סתם נער – הוא נוקם, גיבור על בפרופיל גבוה ביותר. וניק פיורי לא מוותר על ההזדמנות לנצל נוקם שנמצא באירופה, בדיוק כשמתחיל לקרות שם בלגאן.

יסודנים ענקיים תוקפים את הערים הגדולות של אירופה. ענקי אדמה, אש, מים ועוד. נדמה שמקורם לא ידוע, אך בזמן שפיורי ופרקר מנסים להבין איך להתמודד אתם, דמות מיסתורית מופיעה ומצילה את היום. אמנם הזר המסתורי בעל כוחות הקסם מופיע כמושיע, מי שמכיר את מעללי ספיידרמן יזהה את האיש המסתורי בתור מיסטיריו, אחד מהנבלים הבולטים של איש העכביש.

טום הולנד (Tom Holland) חוזר לגלם את פיטר פרקר, וסמואל ל. ג’קסון (Samuel L. Jackson) חוזר גם הוא לתפקיד ניק פיורי, לצד עוד מספר לא מבוטל של דמויות קטנות מהיקום הקולנועי שיופיעו בסרט. את מיסטיריו המיסתורי יגלם ג’ייק ג’ילנהול (Jake Gyllenhaal).

“ספיידרמן: רחוק מהבית” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-5 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים