נטפליקס על גבי טלוויזיית Smasung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי

נטפליקס מעלה את המחירים בארצות הברית כדי לתקצב תוכן נוסף

| יום שלישי, 15 בינואר 2019, 18:07 | בידור ופנאי, כלכלי
תגיות: Netflix, נטפליקס

נטפליקס (Netflix) ממשיכה לגדול, וממשיכה לייצר עוד ועוד תכנים. לטובת שמירה על איכות התכנים, יש צורך בכסף – כסף שנטפליקס גובה ממקור ההכנסה העיקרי שלה, המנויים. אבל לנו, בישראל, עדיין אין סיבה לחשוש. נכון לרגע זה, העלייה במחירים תהייה רק בארצות הברית, ובמדינות נוספות בהן הגביה נעשת בדולרים.

נטפליקס מציעה שלוש חבילות: בסיסית, שמציעה את איכות התמונה הירודה ביותר, חבילת ה-HD שהיא גם החבילה הכי פופולרית של נטפליקס, שמאפשרת צפייה על שני מסכים במקביל באיכות HD, וחבילת הפרימיום שמאפשרת צפיה בארבעה מסכים במקביל באיכות 4K.

עלות החבילות עמדה עד כה על 8 דולר, 11 דולר ו-14 דולר, בהתאמה. זה פחות או יותר זהה למחירים בארץ, שעומדים על 30, 40 ו-50 ש”ח. המחירים החדשים בדולר יהיו 9, 13 ו-16 דולר, כאשר העלייה המשמעותית ביותר באחוזים היא של החבילה האמצעית והפופולרית. תרגום המחירים החדשים בארה”ב לשקלים מציג עליה קלה אל מול המחירים הקיימים, כאשר הסכומים המתוארים מתורגמים ל-33, 48 ו-59 שקלים, בהתאמה.

בפניית גאדג’טי לנטפליקס בנוגע להשפעה אפשרית על ישראל נמסר:

עליית המחירים בארה”ב לא משפיעה או נותנת אינדיקציה לגבי העלאת מחירים גלובלית או העלאת מחיר ספציפית בישראל.

נטפליקס שרפה 3 מיליארד דולר על תכנים ב-2018, וצפויה להוציא סכום זהה גם השנה. עם עליית המחירים, היא תוכל לעשות זאת ללא כניסה לחובות נוספים, אחרי החובות שהיא צברה בשנה האחרונה. כמו כן, חשוב לציין שבעלות חבילה של 13 דולר, נטפליקס עדיין זולה יותר מ-HBO, שנותרת המתחרה העיקרית שלה באמריקה.

כך או כך, שוק המניות תומך בינתיים בהחלטתה של נטפליקס להעלות את מחירי החבילות בארה”ב – המניה של נטפליקס עולה בכ-6% לאחר פרסום הדברים. בעוד יומיים, יום חמישי, ה-17 בינואר, תפרסם החברה את תוצאותיה הכספיות, אז נוכל ללמוד גם על ביצועיה של החברה במהלך הרבעון שחתם את שנת 2018.

מקורות
AP
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות