מיקרוסופט רוצה לדעת כיצד לשפר את Windows לגיימרים

Windows 10

האם יש משהו שמערכת ההפעלה Windows 10 צריכה לעשות (או להפסיק לעשות), לדעתכם, כדי לשפר את חוויית הגיימינג שלכם? זו אחת השאלות המרכזיות שהפנתה כעת מיקרוסופט לקהל הגולשים. החברה מאפשרת לכל אחד לבטא את הדברים שהייתם רוצים לראות בגרסאות עתידיות של Windows בתור גיימרים, ולהתבטא בנושאים קשורים.

מיקרוסופט פתחה כמה קטגוריות באתר המאפשר לחברה לקבל פידבק ישירות מהמשתמשים. החברה רוצה לשמוע את דעתכם בנושאים כמו השימוש ב-Game Bar, אפליקציית Xbox למובייל, פרופילי גיימרים, Xbox Game Pass והצעות לגיימינג על מערכות Windows 10 כראות עיניכם. המשתמשים יכולים להצביע על ההצעות השונות. בכל קטגוריה מיקרוסופט סיפקה שאלות מכווינות – למשל, בקטגוריית “גיימינג ב-Windows 10” שואלת החברה:

מה תרצו שמערכת ההפעלה תעשה (או לא תעשה) בזמן שאתם משחקים?

מה מערכת ההפעלה יכולה לעשות כדי לשפר את חווית המשחק שלכם?

אילו פיצ’רים נוספים הקשורים לגיימינג הייתם רוצים לראות?

האפשרות להעלות הצעות ורעיונות נפתחה רק לא מזמן, אולם כבר כעת ישנן כמה הצעות מעניינות בין דפי האתר. למשל, משתמש אחד הציע כי Windows 10 צריכה לסגור אוטומטית תהליכים לא-רלוונטיים כשהמשתמש מפעיל משחק, ובכך המערכת תאפשר לקבל יותר ביצועים מחומרת המחשב. משתמש נוסף הציע לבנות גרסה נפרדת של Windows 10 שתהיה מיועדת לגיימרים, ואחר הציע להציג את מצב הסוללה של בקרים המחוברים למחשב.

אם ברצונכם להשתתף בתהליך, התחילו כאן: רעיונות לגיימינג על Windows 10. בתפריט תוכלו לבחור קטגוריות נוספות לדיון והצבעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים