הוכרז: Vivo Apex 2019 – עם 12GB RAM, תמיכה ב-5G וללא כפתורים

Vivo Apex 2019 (תמונה: Vivo) Vivo Apex 2019 (תמונה: Vivo)

חברת Vivo פיספסה מעט את הבכורה של מכשיר סמארטפון ללא כפתורים כלל, כשמייזו הקדימה אותה והכריזה אמש (ד’, 23.1) על ה-Meizu Zero, אולם היצרנית הסינית מהגדולות בעולם לא מוותרת ומציגה היום (ה’) את ה-Vivo Apex 2019, אשר מגיע עם עיצוב נטול כפתורים, קורא טביעות אצבע הזמין כמעט על כל המסך, זיכרון 12GB RAM, אחסון של עד 512GB ותמיכה ברשת הדור החמישי (5G).

ה-Apex 2019 הוא מכשיר קונספט, כך שאין הבטחה כי המכשיר ימצא דרכו אל השוק כשמספיק מבט חטוף לחלקו הקדמי כדי להבין שרבים מהלקוחות לא יהיו מוכנים לרכוש טלפון ללא מצלמת סלפי. החברה תהיה נוכחת בתערוכת המובייל MWC בברצלונה בחודש הבא, וכבר הודיעה כי שם תספק למבקרים הצצה למכשיר.

העיצוב מקבל את הדגש הגדול ביותר במכשיר החדש, כאשר בחלקו הקדמי שמה Vivo דגש על המסך, זה תופס את מרבית חלקו של המכשיר ומותיר מראה נטול שוליים כמעט לחלוטין, זאת מלבד שול בולט בחלקו התחתון של המסך.

Vivo Apex 2019 (תמונה: Vivo)
Vivo Apex 2019 (תמונה: Vivo)

כפתורים לא זמינים סביב הטלפון וגם לא פתחי גריל לרמקולים, כך שמערכת השמע של המכשיר משולבת מתחת למסך ותופעל על ידי רטט שלו. קורא טביעות האצבע הזמין להפעלה בנגיעה במסך, מקבל שטח פנים גדול יותר לפעולה, וב-Vivo טוענים כי ניתן להפעילו ברוב חלקי המסך. כדי לפתור את נושא הטעינה של המכשיר, שהרי אין בו חור לחיבור פיזי של כבל, משתמשת החברה בחיבור מגנטי אל גב המכשיר. לחיבור זה קוראת החברה בשם MagPort, זה יספק אפשרות לטעינה וגם להעברת נתונים.

במפרט הטכני של ה-Vivo Apex 2019 נמצא מסך AMOLED בגודל 6.39 אינץ’, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 855, האחרונה מבית קוואלקום המשלבת את מודם ה-Snapdragon X50 לתמיכה בקישוריות 5G, זיכרון 12GB RAM ורכיב אחסון בנפחים של 256 או 512 גיגה-בייט.

בגבו של הסמארטפון נוכח מערך צילום כפול המשלב חיישני 12 ו-13 מגה-פיקסל ומבזק (פלאש) LED, אך כפי שהוזכר קודם לכן, החברה לא ציינה דבר בנוגע למצלמת סלפי, זו לא נראית מבצבצת מתוך חור בתצוגה וגם לא נראה מנגנון נשלף כפי שהציגה החברה במכשיר ה-Vivo NEX שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים