-פרסומת-

מכירות קונסולת ה-Switch ב-2018 עקפו את כל המתחרים

| יום שני, 28 בינואר 2019, 11:30 | משחקים

2018 היתה שנה מצוינת עבור ה-Switch של נינטנדו. הקונסולה המיוחדת של החברה, המשלבת בין מכשיר נייד לקונסולה סלונית נייחת, נמכרה יותר מהמתחרים בארצות הברית במהלך השנה. לפי אנליסטים מהפירמה NPD, מכירות ה-Switch הובילו לצמיחה של 8% במכירות הקונסולות, עם הכנסה כוללת של 5.1 מיליארד דולרים.

גם סוני ומיקרוסופט נהנו מצמיחה במכירות לאורך השנה עם ה-PlayStation 4 וה-Xbox One בהתאמה – אולם המנצחת הברורה בתחום החומרה היא נינטנדו. חודש דצמבר היה מוצלח במיוחד עבור החברה: בחודש זה בלבד נינטנדו הכניסה יותר כסף ממכירת קונסולות מכל חברה אחרת, עם מכירות שלא נראו כדוגמתן מאז 2015, עת ה-PlayStation 4 נמכרה בקצב גבוה. בפעם האחרונה שנינטנדו עצמה ראתה חודש כה מוצלח, היה זה בדצמבר 2009 עם מכירות ה-Wii.

הצלחתה של הקונסולה השתקפה גם במכירת משחקים. מתוך 20 המשחקים הנמכרים ביותר של 2018, שבעה הם של נינטנדו. ביניהם אפשר למצוא כותרים כמו Super Smash Bros. Ultimate החדש, שיצא רק בדצמבר וכבר הספיק להעפיל למקום החמישי ברשימת המשחקים הנמכרים ביותר של השנה.

עם זאת, ב-NPD מודים כי ישנו גורם נוסף שעזר לנינטנדו, ולתעשיה כולה, להצמיח רווחים נוספים: Fortnite. האנליסט מאט פיסקטלה (Mat Piscatella) חשף כי למרות ש-NPD לא עקבה אחרי נתוני המשחק הפופולארי, ניתן להצביע על רכישות רבות של אביזרים כמו בקרי שליטה, אוזניות ומיקרופונים עבור פורטנייט. המשחק הניע מכירות של חומרה, כרטיסי משחק ואביזרים, וזה עניין שאין לזלזל בו – לפי פיסקטלה.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
עוד על הכותב
author-image
רפאל בן-ארי
rafael@gadgety.co.il
בוגר תואר BS.c במדעי המחשב, אוהב לחקור, לבנות ולהבין טכנולוגיה. גיק מחשבים, כותב ומשחק מגיל צעיר. בזמנו הפנוי (הנדיר) נהנה ליצור, לטייל ולקדם יוזמות שונות בתחום הגיימינג בישראל. מפעיל את ערוץ היוטיוב "אולדסקול".
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות