אינסטגרם תחל להציג סרטוני IGTV בפיד הראשי שלכם 

מתוך אירוע ההכרזה על IGTV (תמונה: אינסטגרם) מתוך אירוע ההכרזה על IGTV (תמונה: אינסטגרם)

אפליקציית IGTV, המתחרה האנכית של אינסטגרם ליוטיוב, תחל להציג סרטונים באפליקציה הראשית של החברה. לאחר מה שנדמה כתקופה שקטה לאפליקציה, ביום חמישי האחרון החלה אינסטגרם להציג למשתמשים קטעים קצרים מסרטונים המוצעים בתוך אפליקציית IGTV, כבר בפיד הראשי שלהם.

הניסיון החדש מגיע לאחר שאינסטגרם ניסתה לגרום למשתמשים להיכנס לאפליקציה באמצעות הצגת סרטונים בקטגוריית ה-Explore, שיתוף הסרטונים ב-Story ואפילו הטמעתם בעמודי אינטרנט. אומנם, נראה כי אף אחת מהדרכים שלעיל הצליחה באופן מספק, מה שמוביל את האפליקציה לשלב הנוכחי של הצגת הסרטונים כבר בפיד הראשי של המשתמשים.

בכיר בחברה אמר לאתר Variety כי:

 עם הצגת קטעים מ-IGTV בפיד הראשי מהאנשים שאתה עוקב אחריהם, אנחנו הופכים את הדרך לצפייה בסרטונים העדכניים לקלה יותר.

באמצעות הטמעת הפיצ’ר החדש באפליקציה, יוצרים יוכלו כעת לבחור האם ברצונם לשתף סרטון באורך דקה מהסרטון אותו העלו ל-IGTV לפיד הראשי של האפליקציה, זאת על מנת שהעוקבים שלהם יקבלו הצצה לסרטון המלא ויוכלו לגשת אליו מהעמוד הראשי.

סרטונים אשר ישותפו מ-IGTV לפיד הראשי של המשתמשים באינסטגרם יקבלו את תגית “IGTV“, ויאפשרו מעבר ישיר לאפליקציה המלאה על מנת לצפות בסרטון באורכו המלא. נכון לרגע זה, אנחנו לא יודעים את נתוני השימוש המלאים של משתמשים ב-IGTV, כך שלא נוכל לומר בוודאות האם המתחרה החדשה ליוטיוב הצליחה במשימתה או נכשלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים