הכירו את IQOO: תת מותג חדש לחברת Vivo 

IQOO (תמונה: Weibo) IQOO (תמונה: Weibo)

חברת Vivo הסינית הכריזה לאחרונה דרך חשבון ה-Weibo שבבעלותה על IQOO, תת-מותג חדש אשר יפעל תחת החברה ומסתמן כמותג סלולר למכשירים הבאים בנישה שונה מבית Vivo. תת המותג העדכני מצטרף לטרנד האחרון של חברות הענק ליצור תת מותגים תחת המותגים הראשיים שלהן, זאת על מנת לייצר הפרדה או להשכיח סטיגמות שנדבקו לשם מסוים.

מתוך פוסט שהעלתה החברה ב-Weibo לא ניתן להבין האם IQOO מהווה מותג סלולר חדש מבית Vivo, אך בפוסט צוין שהמותג הצעיר מגריל טלפון מתוצרתו שיגיע לאחד הזוכים אשר יעמדו בתנאי ההשתתפות להגרלה. כפי שכבר ניתן להבין, הסמארטפון המדובר מסתורי לחלוטין ואנחנו לא יודעים אם זה סמארטפון מבית Vivo תחת שם חדש או סמארטפון חדש לחלוטין וראשון למותג IQOO.

הפוסט הראשון אותו העלה המותג בעמוד ה-Weibo שואל את הקוראים האם הם יודעים כיצד לבטא את השם IQOO, זאת עקב הבנה כי זה הוא שם בולט למדי בעל אופן הגייה מיוחד. לוגו החברה מתאפיין בכיתוב של ארבע האותיות בפונט השומר על קווי עיצוב מעגליים, כאשר האות Q מעוצבת בצורה המזכירה את הסימן המוכר להדלקה וכיבוי של מכשירים.

את השקת המותג החדש עורכת Vivo לאחר חגיגות השנה הסינית החדשה, ועקב המהלך המפתיע נכנסת החברה לתחרות עם שאר תתי המותגים כגון Honor מבית Huawei, Redmi מבית שיאומי ועוד. מנגד, לא ידוע האם IQOO עומדים לייצר מכשירי שוק ביניים או מכשירי מיוחדים כדוגמת מכשירי גיימינג או מכשירי דגל, כך שאנחנו ניתן לזמן להראות לנו לאן החברה לוקחת את המותג החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים